• Mi@

Glad tråd utan påhopp! :-)

Hej, tycker tyvärr att det är lite för fullt av påhopp och hetsiga debatter i trådar som egentligen ska vara debattfria (skillnad på diskussion och debatt). Kan vi inte starta en glad tråd här där vi peppar varandra istället? En tråd där vi på heder och samvete lovar att inte hoppa på någon annan hur olika åsikter vi än har?

• Svar på tråden Glad tråd utan påhopp! :-)
  • Mi@

Bra!Hoppas att vi blir fler! Har för mig att man startade en sådan här tråd på familjeliv.se för nåt år sedan då stämningen där var lite trist!

• scp

I´m in!! Det har varit lite mycket besserwissande på sistone,fast mycket kanske kan skyllas på att det är lätt att tolka skrivna inlägg fel?Men "positiva tråden" är en kanonidè!

• VilmaH

Bra idé! De flesta som startar en tråd här vill nog inte ha en massa bitchiga svar...även om det tyvärr blir så ibland.

• pinkdiamond

Hej!
    Jag ansluter gärna till denna tråd!
    Imorgon ska jag och en av mina tärnor ut och titta efter tärnklänningar. Känns mycket roligt. Vill gärna hitta nått i brunt, guld eller lime. Vad tror ni om mina odds?

• okt2006

pinkdiamond: det är säkert inga problem att hitta något i de färgerna, tycker det är mycket sånt nu, framförallt i brunt. Sedan är ju brunt och lime en fantastisk kombination! (lite som en kiwi )

• H & A

puffar...

underbart med glädje... även om jag inte uppfattar det mesta som bitchit här... har väl en tendens att slå bort sånt... Men fram för glädjen!!

För visst är det Kärleken vi gifter oss för och med kärlek kommer respekt

Är ni som jag, jag kan inte sluta tänka på att jag ska gifta mig!!! Tänker på det konstant!! Ändå är det dryga året kvar. Vi gifter oss första advent... Nu längtar jag till detta årets advent för att jag ska kunna se det rätta "ljuset" för att kunna planera dekorering av kyrka, mm mm...

Pinkdiamond: Lycka till med klänningarna!! Det är nog perfekt tid att hitta fina tärnklänningar i brunt (som för övrigt är årets färg).

• Birgittabruden

H & A: jag pratar bröllop varje dag, fast det är ca 1,5 år kvar för min del. I och för sig sitter jag ju på BT hela dagarna så det är väl inte så konstigt

• H & A

Haha.. jag med... vinterbröllop ni med??

• Birgittabruden

Nä... Maj-juni 2007... så det är väl faktiskt lite mer än 1,5 år när jag tänker efter.

• pinkdiamond

Låter betryggande att ni tror att min klänningjakt ska gå bra!

• scp

Hej tjejer! Jag känner mig lite negativ till dagens väder,ser grått ut här..
    Jag hade ju hoppats att det härliga höstvädret skulle hålla i sig tills jag gifter mig om 2 veckor!!
    Men man kommer väl att känna sig som en (nervös) sol själv så det går nog bra ändå.Vad mysigt det lät annars med 1:a advent,alla ljus och kanske en eller annan snöflinga.
    Kul att det var några som hakade på denna tråd förresten,så vi kan ge positiv energi.Det behövs med tanke på alla beslut som ska fattas före den stora dagen!

• Mi@

Ja, precis! Vi ska ju vara glada när vi planerar bröllop! Ibland har man inte kunnat gå in på BT utan att stöta på hetsiga debatter i var och varannan tråd. Då är det mycket roligare som du säger att lägga energin på själva bröllopet!
    Vad tycker ni om att ha COncerning hobbits som ingångsmarsch? Det är ju en verkligt glad och ändå lugn, fin sång... är det för extremt? Läste att någon annan här tipsade om den!

Svar på tråden Glad tråd utan påhopp! :-)