Dum pojkvän eller svartsjuk flickvän?
Jag känner mig så himla osäker på mitt och min sambos förhållande just nu. Han är ett år yngre än mig och vi har varit tillsammans i 4år och bott tillsammans i 3,5 år av dem. Vårat förhållande har verkligen varit upp och ned dessa år. I början av vårat förhållande så hade vi problem med hans förra tjej som ringde på nätterna och grät och skrek och som senare ringde till mig och sa att han var otrogen mot mig. Jag var ledsen och orolig och förbannad väldigt länge och har fortfarande svårt att inte tänka på det som har hänt med allt det där. Sedan dess har jag väl varit lite misstänksam och det har varit jobbigt för min sambo och mig.
För ca 1 månad sedan så var min sambo ut med sina kompisar och kom inte hem på hela natten. Jag försökte nå honom och ringde honom, men förgäves. Han kom hem ca 08 på morgonen! De stänger 02.00 i stan! Jag sparkade ut honom och han bodde hos sin bror i e 2veckor. Förövrigt så sade han att han hade varit hos en gammal hockeykompis och käkat pizza och sedan slumrat till för att han var så full...
Nu är han borta på jobb och har varit det i två dgr. Nu ringde han alldeles nyss och sa att hans bror ville bjuda honom på en resa till Las Vegas om 10 dgr. Det känns jobbigt och jag litar inte på honom, och vi har det väldigt jobbigt just nu.
På ett sätt så vill jag inte säga nej men å andra sidan så känenr jag mig så j***a förbannad på allt att jag inte orkar med att han åker. Jag orkar nog inte fortsätta om han åker. Det blir för mycket om jag ska sitta och fundera på vad han gör här hemma....
Är jag helt dum i huvudet, vet varken ut eller in....