• gos-nos

hur "reta" min pojkvän / stegra upphetsningen?

vi har insett att sexet skulle bli bättre om vi inte bara försökte göra det så skönt för varann. lite good old teasing skulle kunna krydda. så att vi kan dra ut lite på tiden och hinna bli ultrakåta.

men hur gör man? behöver lite tips.

kan jag t ex dra mej undan när han är inne i mej eller smeka på särskilda ställen?

• Svar på tråden hur "reta" min pojkvän / stegra upphetsningen?
  • Pink Lady

pröva med att skicka ett sms till honom när han är på jobbet...eller vad han nu gör..där du beskriver vad du vill göra med honom när han kommer hem, vad du vill att han ska göra med dig etc...

Eller om ni redan är på g, att ta det väldigt lungt..t.ex. att han får en ögonbindel på sig...och du pussar o smeker på olika ställen (men inte på de "klassiska" ställena")för att sedan sakta men säkert närma dig dem tills han inte står ut längre...och tvärtom :)
    Eller varför inte en massage med massa mysiga oljor som sedan mynnar ut i en annan typ av "massage" ;)

• Therése

Här finns det ju massor du kan göra, den enda begränsningen är fantasin. Pröva t ex att ha "nästan-sex" med underkläderna på, det kan vara nog så retfullt att "nästan" göra det. Eller att röra vid honom (med händer eller mun är valfritt) överallt utom - just det. När du sedan väl gör det kommer han att klättra på väggarna.

En riktig fuling som jag körde med en gång (ute på krogen) var att jag gick in på toaletten, tog av mig trosorna och sedan väl tillbaka vid vårt bord smugglade jag utan att någon såg det ner dem i hans ficka. När han väl upptäckte vad det var tog det inte många minuter förrän vi satt i en taxi på väg hem... ;-D

Massor av kul lästips finns på www. ivillage. com . Kika under sektionen Love and sex och t ex Understanding men. Lycka till, ha så kul!!

• gustavaa

egga upp honom lite men dra ut på förspelet rejält så han eller du inte får komma till förrän han eller du är otroligt upphetsade. kyss varann överallt och prata lite dirty

• Poppinella

Pink Ladyy
    Gah, ett sånt sms hade jag aldrig vågat skicka av rädsla för att det hamnar fel...

• Poppinella

Det blev visst ett Y för mycket där....

Svar på tråden hur "reta" min pojkvän / stegra upphetsningen?