• Filli

schalins förlovningsring nr 720-5

Någon som har denna ring?
    Kanske har en bild på den i verkligheten?
    =)

• Svar på tråden schalins förlovningsring nr 720-5
  • vitarosen

Vi har dem i vitt guld. :) Jättefina och sköna att ha på.
    Kan maila bilder om du vill.

• Filli

någon som har ringen i rött guld får jätte gärna också maila bilder till mig =)

• Sanasol

Blev det vitt guld för er del?? Hur verkar de i kvaliteten? orodinerat eller?

• vitarosen

Tror att du menar mig Sanasol_, annars får jag väl skämmas. ;)
    Ja det blev vitt guld för oss, roderade. Tycker det är finare med roderade än oroderade, men det är ju en smaksak.
    De verkar fina i kvaliteten än så länge, har bara tjuvprovat dem lite. :)
    Beställde från guldgruvan och fick dem inom en vecka!

Hur har det gått med era ringar?

• Sanasol

Jadu, vet inget om våra ringar eftersom han själv vill göra allt gällande dem. Min uppgift var bara att prova ut och säga storlek. Han vill överaska och inte säga när det kommer att ske. Det känns mysigt!!

Vill gärna veta ifall era ringar håller sig fina... :)

• vitarosen

Jaa, vad mysigt! Blir nog en riktigt underbar överraskning när han har ordnat med allt. :)

Ska hålla dig uppdaterad! :) Vi kommer dock inte att använda dem så mkt än, själva förlovningen blir av först i början av november.

• Sanasol

:) Å, hur kan du hålla dig från att ha ringen på dig??

Förresten fick ni någon garanti för att ringen byts ut ifall det skulle bli nåt fel på den?

• vitarosen

Hahaha, det är jättesvårt! Vet inte heller hur det ska gå till, får väl gå och tjuv-ha-på den då och då. ;) Sov med den på i natt, var så härligt att vakna mitt i natten och röra på den lite och tänka på kärestan som var på jobbet.

Hmm, garanti har vi inte tänkt på. På guldgruvans hemsida står det om garanti dock. 1 års garanti, omfattar inte skador som uppkommit genom olyckshändelse, vanvård eller onormalt brukande av köparen.

Har du bestämt dig om vad för guld du vill ha på ringarna?

Svar på tråden schalins förlovningsring nr 720-5