Hmmm, min sits är just nu lite annorlunda.
Jag har arbetat administrativt inom samma företag men på olika arbetsplatser och arbetsgrupper sedan 2000.
Min sista arbetsgrupp knäckte mig totalt och istället för att "gå in i väggen" så sökte jag ett friår - för att komma ifrån, upplevde inte att mina närmaste chefer uppfattade hur dåligt jag mådde. Jag är också säker på att jag inte vill ha dessa arbetsuppgifter "resten av livet".
Hur som helst har jag nyligen påbörjat ett universitetsprogram (3-4 år) och känner redan att det nog inte heller är detta jag vill... Summa summarum, hoppa av studierna, och börja arbeta igen, jo det kanske blir så, MEN jag vill ju egentligen inte gå tillbaka till företaget jag nu är anställd på då jag är orolig för att det ska bli på något liknande sätt. Och hur lätt är det att få ett nytt jobb!?
Jag känner just nu att jag verkligen vill ha mer "rörelse" omkring mig, jag är såååå JOBBSUGEN och att sitta själv och läsa hela dagarna känns jättemotigt - även fast det säkerligen leder till ett lönelyft - och studieskulder...
Så lilla-Angelina, och ni andra, jag förstår er precis men inte heller jag skulle rekommendera någon att gå från ett fast jobb utan något som väntar.
Ingen som har ett jobb i Västeråstrakten till en jobbsugen tjej?