festlokal i Sthlm hela natten?
Hej!
Vet ni någon centralt belägen festlokal i Stockholm där man får vara hela natten och alltså inte behöver klappa igen festen redan vid 01 eller så?!
Alla tips mottages tacksamt!!
Hej!
Vet ni någon centralt belägen festlokal i Stockholm där man får vara hela natten och alltså inte behöver klappa igen festen redan vid 01 eller så?!
Alla tips mottages tacksamt!!
Kookie, vi ska vara på Hasselbacken på Djurgården och där får vi vara till 03.00 vilket jag tycker är en helt ok tid :)
Tyresö Bygdegård har ingen begränsad tid. Inte så centralt kanske...
Sunshine girl,
hur mycket kostar det att vara där? Hur många får man vara?
I Hazelius salen där vi ska hålla till kan man vara max 275pers.
Nackdelen med Hasselbacken är att de har en lokalhyra på 10000 å andra sidan så ingår då även personalkostnader m.m
Sen har de olika menyer (om man vill) att välja mellan. :)
Normalt sett verkar det som om man får vara kvar till kl 0300 på varje ställe mot en liten avgift per timme.
Vanligast är 1000-2500/h
Sunshine girl berätta mer om Hazelius- får man ta med egen mat och dryck? Vad ingår i hyran? m.m
nennie81, här har du en tråd med massa info om Hasselbacken!
www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m1271402.html
Kookie,
Jag skulle då rekommendera båten Borgila www.borgila.nu man får vara där hur länge som helst, där finns inga grannar som kan störas och de gav oss ett pris på 6.500kr, fast det enda som ingår då är bord och stolar. Om jag inte minns fel så får man tillgång på lördags morgonen och har den till eftermiddagen på söndagen, så festen kan hålla på i över ett dygn om man så vill Förresten, den ligger nära Slussen.
Kolla in Danderydsgården på www.danderydsgarden.se
Du kan vara där ända fram till 05 om du önskar mot en extra avgift. Man får ta med egen dryck till lokalen. Det får plats ca 100 personer. Tar man mat från dem ingår även serveringspersonal.
Texas: ingår det även städning då? ja om man tar mat 0ch personal alltså.
Finns det musikanläggning där?
Städning ingår i priset. Musikanläggning finns att låna mot en liten extra kostnad.
SÖKER: LVN
Vi ska också vara på M/S Borgila, hur många gäster har ni planerat?
Kram