• Bluebride2006

Träningskompis i E-tuna

Hej! Undrar om det är någon här som har lust att börja träna med mig. Jag är arbetslös så jag har inte så mycket att betala med, men vill börja simma oftare, tyvärr känner jag inte till några gym här men är villig att hitta något bra. Skulle vara kul att kunna umgås annars också såklart :) Någon är är intresserad så maila mig på rosemary_engberg@yahoo.se
    Å snälla svara på mailen när jag skickar tillbaka. Hänt att jag har skrivit men inte fått något svar tillbaka sen :(

• Svar på tråden Träningskompis i E-tuna
  • coolcat

Jag vet inte om det är så många från Eskilstuna här på forumet faktiskt. Vi ska gifta oss där (har jag nog sagt nån gång) och när jag försökte få svar på frågor så var det ganska tunnsått med kommentarer. Men i och med det här inlägget så puffar jag ju din tråd lite också

Är väldigt sällan i Eskilstuna och då är det alltid slit och hårt arbete i sommarstugan som gäller...

• Bluebride2006

jag vet, tycker det är synd

• Grisaknorr

Ååååå jag har en vän som SÄKERT vill !! Hon ringde ikväll och va ledsen över att inte ha vänner i E-tuna.Dom har precis flyttat dit. Ska ge henne din mail adress.
    Hon ä redan gift, bra å få tips av ju !!

• Bluebride2006

Grisaknorr...... Ja gör det, känner igen hennes känsla. Be henne att meddela att det är du som har talat om mig så jag vet vart det kommer ifrån.
    /Rosemary

• Grisaknorr

Haha, nu ser jag !! Jag fick ett recept av dig här om dagen ( din m2bs smördegs grejs).... kul om jag kunde ge en vän till dig *s*

Blev inte något hemma lagat idag... så jag har inte smakat än

• Bluebride2006

precis. han är nyfiken på att veta hur ni tyckte det smakade.

Jo, det vore ett byte det, ett recept mot en vän :) Kan du ge mig lite info om henne?

• Bluebride2006

Grisaknorr.... är du kvar?

Svar på tråden Träningskompis i E-tuna