• JoJo100

Catering+Tårta Stockholm

Är det någon här på BT som kan rekomendera en bra cateringfirma i söderort?? Letar även efter ett bra konditori där vi kan beställa tårtor (kommer ej att ha traditionell bröllopstårta, bara "vanliga)
    Börjar bli liiite bråttom nu då vi gifter oss i november

• Svar på tråden Catering+Tårta Stockholm
  • pumpa

Här är en riktigt seriös konditor.

www.gourmandise.se/

Har själv jobbat tillsammans med honom på L´escargot (fd stjärnkrog på k-holmen)på 90-talet.

Mat= www.kylberghansson.se/ har jag jobbat med litegrann för nåt år sedan.. seriös mat där med...

• JoJo100

Puma- Tack snälla för ditt snabba svar! Jag har redan kontaktat KylbergHansson med förfrågan

• Buppi

Pumpa,
    vad kul att du tipsar om Kylberg & Hansson! Var själv på en 40-årsfest förra året med mat därifrån och det var nog den godaste middag jag någonsin fått på en fest! Jag fick tårar i ögonen av efterrätten, så god var den (jag överdriver inte!).

• JoJo100

Det här blir ju bättre o bättre! Väntar med spänning på svar på min förfrågan...

• pumpa

Buppi:

Killarna på kylberg vet vilken ände på en stekspade man ska hålla i... ;.)

• Fantasy

Årsta Slott i Haninge har jättebra catering till bra priser. Gå in på deras hemsida och titta, det går bra att skräddarsy sin egen catering med hjälp av dem om man vill. Det gjorde vi.
    www.arstaslott.com

Svar på tråden Catering+Tårta Stockholm