• R&F

Vad gör era M2B eller W2B när ni sitter här?

Vad gör era respektive just nu?
    Vad säger de om att ni häckar här?

Min halvsover till en dålig film just nu.

• Svar på tråden Vad gör era M2B eller W2B när ni sitter här?
  • Ofelily

Min är på match just nu, AIK-Örebro tror jag det var. Så jag slipper höra något gnäll över att jag är för mycket här inne...

• Becca grodan

min tycker att jag surfar här på tok för mycket.. dock sitter vi båda mycket framför våra datorer men jämt när han frågar vad jag gör o jag svarar "surfar på BT" så suckar han o flinar lite ;) just nu jobbar han dock...

• LeeLoo_

kul kul !!
    han e nog hemma å snickrar på huset.. ja e på jobbet nu så man får juh passa på.. ( har inget breband hemma på landet)

• Helly-06

Jobbar suck...
    Men jag brukar bara surfa när han inte är hemma. Man får passa på att utnyttja tiden man har tillsammans till annat (som att slötitta på tv tillsammans )

• TingelingAnna

Min blivande jobbar han. Såå tråkigt att sitta hemma själv om kvällarna.

• sofia aneleh

min är och köper bil!

• oslo brud 6/5/6

ligger brevid mig och ser på tv...och tittar inimellan in på det jag ser på...

• Time&Love

Han håller grundkurs i skytte för nybörjare. Annars brukar han spela Eve(onlinespel) på kvällarna. Han brukar säja att han spelar Eve och jag spelar Ebay :D

• Växjöbrud2006

sitter i soffan och kollar på TV och säger "gumman, bröllops-surfar du nu igen....?" med världens mest förstående röst!

• Rydén

Min gubbe lagar mat åt oss medan jag latar mig framför datorn

• lilla loppan

Min oroar sog för att jag är beroende. Så jag får erkänna att jag smygsurfar lite...
    Kanske är det ett tecken på att han har rätt

• Becca grodan

hohoho va kul att läsa att det verkar finnas många flera karlar än min som suckar åt, ler åt, och konstaterar att deras flicka är beroende av bt :)

men nu tror jag min karl tycker BT är ett rätt bra ställe, eftersom jag fick tag i en diskmaskin här och vi numera slipper diska själva :)

TACK Pickoliina :)

• Alcar

Min lagar mat just nu. I vanliga fall så sitter han vid sin dator, så det är sällan nåt snack om att jag sitter här för mycket! :) Vi är riktiga data- och surfnördar båda två, så det brukar inte vara några problem. Men vi umgås mycket också såklart!

• Bluebride2006

Min har inget emot att jag sitter här. Han tycker bara det är kul att jag har något att göra. Just nu jobbar han, han jobbar natt. Jag har försökt städa lite, eftersom vi än inte är klara efter flytten, blev ett break i början för min karl gjorde illa ryggen, men nu får vi hem två kattungar i slutet på månaden så vi vill få ordning hela lägenheten tills dess. Vanligvis sitter jag vid datorn och han spelar tv-spel annars medan vi lyssnar på någon CD-bok. Fler som lyssnar på sånt?

• *camilla*

Min man tycker att det är jättekul att jag är här! Han sitter bredvid mig och spelar dataspel...

• Meddelande borttaget
  • *picoliiina*

min, tränar hockey på kvällstid för det mesta.. är han hemma så sitter han o flinar åt mig när det bara knastrar om tangentbordet.. på sista tiden har han skrattat åt alla intriger arnoldgänget (jag lilltån meme o såfisa) skapat. looove u mina fisar..

• Grisaknorr

xbox....... behöver jag säga mer ?? Ja... så glo på fotboll...

• mammakattis

Just nu jobbar han, men i vanliga fall är det tv antingen sport av alla dess slag eller sport på text tv..

• NokGroda

han surfar annat eller ser på tv. han har full förståelse för BT utom när vi ska lägga oss. då är han blixtsnabb i säng och ligger sen och tjatar på mig tills han blir sur. han förstår inte alls att jag vill avsluta ordentligt och läsa igenom svar och sånt..

men men. så är det att ha en tjej med halva livet på internet. ; )

Svar på tråden Vad gör era M2B eller W2B när ni sitter här?