• monki

Ny gifta Halmstad brudar

Skulle bara vara kul och höra hur den stora dagen blev för er.
    Själv så var det fantastiskt, det bästa dagen i mitt liv. (barnen går nog före)
    Allat fungerade nästan perfekt, man ska nog räkna med det.

Kram Monki

• Svar på tråden Ny gifta Halmstad brudar
  • J.M

Åh, vart skall man börja. Den mest underbara dagen i mitt liv. Var jättenervös hela veckan men när lördagen kom var jag hur lugn som helst. Satt hos frissan från 10-13 och gick sedan över till Hanna Morris där vi hade påklädning. Sedan tog Fotograf Adde över, han var hur bra som helst, fotona blev kanon. I kyrkan (St olofs) tog den bara 25 minuter, ganska skönt faktiskt. Sedan var det fest i Tönnersjö bygdegård. Vi hade hyrt in två killar från Falkenberg, Rob & Jim. Jag rekommenderar dessa varmt. De var med från början, spexade och skämtade med mig och min man... detta gjorde att stämningen blev på topp redan från början.
    När vi skulle åka till hotellet kl 1 så stod alla med ett ljus som i en allé och sjöng... otroligt fint. Sedan åkte jag och min man till Mc´donalds och köpte nattamat innan vi gick till hotellet, det blev jubel och Mc´donalds bjöd på maten...

• R&F

Vilka är Rob & Jim, har du nummer/hemsida till dem? Sjöng de åxå?

• J.M

Jim har 0346-24137. De sjöng först de sånger som finns i festprogrammet, man skickar låtarna till dem innan. Sedan sjunger och spelar de hela kvällen, allt från foxtrot till Gyllene tider... de är helsköna..
    De sa till mig när jag bokade dem att de inte skulle prata med mig mer utan med bestämd toastmaster... för jag ska bara sitta och njuta, helt underbart tyckte jag.

• augustibrud 2005

Vår bröllopsdag blev oxå helt fantastiskt underbar, absolut bästa dagen i våra liv!
    Spenderade hela fm på Ma-Donna där jag blev så fin, kände mig som en prinsessa, sen fotade Mickes foto oss i Slottsparken och sen bar det av till kyrkan. Enda gången jag var nervös var precis innan vi skulle gå in, allt var så fint och en stor sol strålade på oss.
    Festen var jätterolig med god mat och en massa bus och dans, klockan ett kom en fin limousine och hämtade oss och körde oss till vår svit på Scandic hotel, dagen efter flög vi till Rhodos och hade en jättemysig vecka tillsammans!
    "lyckligt nygift"

Svar på tråden Ny gifta Halmstad brudar