• Bröllopstokiig

Mitt deltagande till gladiatorerna som omkommit

Läste nu på morgonen att de två gladiatorerna Zeke och Indra omkommit.
    De hade precis förlovat sig och planerade att gifta sig. De hade verkligen blivit ett vackert brudpar. Det får en att tänka till hur fort livet kan ändras på någon sekund.
    Må de fortsätta tillsammans i den
    "nya världen".

• Svar på tråden Mitt deltagande till gladiatorerna som omkommit
  • Bröllopstokiig

Oj!
    Vad sorligt, vad hände?
    /Ia

• Bröllopstokiig

Hej Ia!

Läste på Aftonbladets hemsida att de förmodligen fått vattenplaning med bilen och frontalkrockade med en lastbil.

Snyft..

• Bröllopstokiig

Jag har aldrig ens sett Gladiatorerna men jag läste i Aftonbladet om deras förlovning, som var i förrgår tror jag. Tjejen skulle hoppa fallskärm och efteråt hade killen tänkt fria men det höll på att gå illa för tjejen blåste in med skärmen i ett par träd. Hon skadades dock inte utan de kunde förlova sig där. Och nu är de döda- hemskt!

(Ia, du kanske kan kalla dig Ia och ditt bröllopsdatum, så vi inte blandas ihop? Det finns redan en Ia 2 tror jag här på forumet)

• Bröllopstokiig

Ja, vi läste det precis på text tv, fy vad hemskt!!!!

De fick i alla fall fortsätta till andra sidan tillsammans..

Skiljs aldrig som ovänner!!

• Bröllopstokiig

Livet är skört och dyrbart.

Var rädda om varandra och glöm aldrig att visa familj och vänner vad de betyder för er!

Sänder en deltagande tanke till Zekes och Indras familjer.

Charlotte 25/5-02

• Bröllopstokiig

Ja det var hemskt.
    Mina kondoleanser till deras familjer.

• Bröllopstokiig

... och mina kondolianser till alla familjer i världen som lever i misär och som förlorar sina barn innan de ens hunnit börja skolan...

Ni behöver inte sabla ner mig nu, ville bara ge lite persepktiv, for crying out loud...

• Bröllopstokiig

Jösse, det där var bra onödigt. Jag tror inte att någon här som har beklagat de två gladiatorernas död tycker att andra liv som förloras är mindre värda. Tänk på att dessa två som dog också var viktiga för sina familjer och vänner.

• Bröllopstokiig

Tankarna går till Kim och Lindas familjer och vänner idag.

"Linda och Kim, må ni ha ett vackert bröllop var ni än är"

Ta hand om varann, men vet alldrig vad morgondagen har i sitt sköte.

• Bröllopstokiig

... jag vet och jag betvivlar inte att alla här är fina människor, men ibland behövs det lite perspektiv. Och det dör människor hela tiden utan att det föräras en tråd här...

Jag vill inte bråka, utan bara poängtera, men av respekt till trådstartaren så tänker jag inte fortätta svara om någon irriterar sig på mitt inlägg.

• Bröllopstokiig

Jösse, sådant "poängterande" finns det knappast något behov av. Du har knappast avslöjat något som ingen redan visste. Att reagera över en sån här tragisk händelse är helt normalt, det är som en väckarklocka för normala människor med empati.

• Bröllopstokiig

Var Kim & Linda deras riktiga namn eller sänker du tanken till nån annan oxå Ia2 ?
    Tänk vad snabbt livet kan förändras !
    Jag vet hur jag kände mig när C ringde mig en morgon och sa att han krockat.Jag trodde mitt hjärta skulle stanna fast jag hörde hans egen röst som berättade det. Den morgonen tyckte han att jag såg ut att sova extra skönt så han ville inte väcka mig. Annars gör vi detta & säger:Jag älskar dig !!
    Min tanke var det direkt tänk om jag inte fått säga det en gång till .....
    JAG ÄLSKAR DIG !!!!!

• Bröllopstokiig

Ja Kim och Linda var deras riktiga namn. Nästan lite som en Romeo och Julia saga (fast inte riktigt då men lika tragiskt)

• Bröllopstokiig

I går begravdes Kim & Lin

Svar på tråden Mitt deltagande till gladiatorerna som omkommit