Usch nu har vi bråkat igen...
Jag är så ledsen för att min sambo och jag bråkar så ofta nu förtiden. Jag blir så lätt arg och ofta är det jag som blir arg/sur för nåt men samtidigt är det ju då för något han har gjort/inte gjort/sagt.
Senast igår kväll bråkade vi om en löjlig sak som slutade med skrik och att han sa att vi kanske inte skulle bo ihop och att han tröttnar på mig när jag är sån. Han sa också saker som: "vad skönt att vara singel" och det är därför jag är så ledsen.
Jag är lite deprimerad för att jag är arbetslös och inte känner någon där vi bor nu och nu är jag extra nere för att det känns som om jag förstör hela förhållandet.
Jag tror mycket hade varit bättre om vi kunde prata bättre med varandra istället för att bli sura så fort det är nåt. Nu är han på jobbet och jag är hemma och vill bara att dan ska gå så vi kan bli sams igen. Jag är så rädd att han ska tröttna på mig och vet inte hur saker ska bli bättre. Jag älskar honom och önskar att vi ska sluta bråka. Det hänger mycket på mig det vet jag.
Jag var tvungen att skriva av mig lite och kanske få nåt tips på hur man lär sig diskutera saker utan att bråka... :(