• Sommarbrud?

    Ska ni ge gästerna ngn present?

    Vi skulle gärna vilja ge våra gäster ngt litet. Är inne på choklad eftersom jag hittade en site på E-bay där man kan få pappret runt m sin bild o datum på

    Ska ni ge ngt?

    Kul o dela med sig m lite inspiration o tips

  • Svar på tråden Ska ni ge gästerna ngn present?
  • ninakaarina

    Jag ska inte ge något, jag tror att det kostar mer än det smakar!? Min erfarenhet säger att de små presenterna ligger kvar när gästerna gått..... men det är min åsikt...

  • Jema

    Nä, vi kommer inte att ge någon lite present till gästerna.
    Visst är det roligt att hålla på att planera och pyssla till bröllopet, men det är inte mödan värt.

    Skulle jag däremot få för mig att ge en lite present till våra gäster, så skulle det vara en förbrukningsvara. T.ex. choklad, tvål, ljus osv, men inget målat glas med brudparets datum på mm.

    Lycka till!
    Jema

  • Sommarbrud?

    Jo vi är också inne just på ngt som äts eller används direkt Får se vad det blir

    nån mer m tankar?

  • Bluebride2006

    För oss blir det "placeringskorten", vilka inte är några kort utan terrakottakrukor i vårt färgtema och med gästens namn på

  • feb.brud

    Japp, Vinglas med deras namn på. Dessa blir oxå placeringskorten!

  • Åre bruden 07

    Vi vil ge våra gäster en liten present hans släkt kommer få små spettkakor och min del av släkten kommer få choklad från Åre choklad fabrik.

    Då jag är från skåne och min blivande från Åre och jag känner en som gör spettkakor och han känner en på åre chokladfabrik så vi får det mkt billigare.

    Men allt är en kostnadsfråga blir det för dyrt så tar vi bort det. (vi har ej räknat på det då gästlistan ej e färdig)

  • Swedie

    Vi funderar också på det där chokladkakorna med namn och bild på. Men förmodligen struntar vi i det. Vi försöker lägga pengarna på sånt som består, ringar och fotografier :) Och sen min klänning förstås :D

  • guppien

    Vi bryr oss faktiskt inte om det.. Tycker att det är så mycket annat att tänka på

  • lolabe

    nix, känns som ett nymodigt påhitt som jag tänket strunta i! Är personligen heller inte så förtjust i massa smågrejer som man får till höger och vänster, hamnar oftast längst ner i en låda tills nästa flytt då man slänger det. Souvenirer är inte min grej.

  • Ofelily

    Inga småsaker som man som sagt inte använder utan bara hamnar i en låda (håller med!), men däremot ngn god chokladbit blir det nog... Det hade jag verkligen uppskattat!

  • 03062006

    sommar brud
    har du någon adress där du hittade siten på ebay med choklad med bild och datum på???

  • Sommarbrud?

    03062006 - nej minns ej, men sök på wedding favor och choklad Finns fler än en som säljer sånt.

    Man kan bara söka på wedding favor också för inspriation

  • phantom pixie

    Våra vänner gav alla gästerna en disktrasa. Helt fantastiskt men nu kan ju inte vi ta den idéen.
    Letar också febrilt efter någon nyttopresent.

Svar på tråden Ska ni ge gästerna ngn present?