• Marie06

Ge mig råd

Jag har träffat en kille på internet, vi pratat i flera timmar via msn och häromdagen träffades vi också för första gången.
    Han har klart redogjort för mig att han inte vill ha ett förhållande än men att dörrarna står öppna om det leder vidare.

Nu dem sista gångerna har vi haft cybersex via datorn, och han vill hemskt gärna uppleva detta som vi skriver med mig.

Men jag blir så klyven, han får mig att må så bra och är så snäll mot mig, vill verkligen ha honom också. Samtidigt känns det lite billigt.

• Svar på tråden Ge mig råd
  • Jonnes brud

Han är inte redo för något förhållande, men det är OK att ha sex med dig. Har jag uppfattat rätt? Ja, då är det väl upp till dig att bestämma hur du vill ha det. Varför ha så bråttom med sex om det är ett förhållande du vill ha? Är han inte intresserad av dig om du säger nej till sex, så är han äl inte mycket att ha. Bra för honom förstås att få gratis sex.

• zorn

Hej.
    Kanske han redan har någon? som han är otrogen mot. (kolla upp det)
    Eller kanske han bara är ute efter sex...
    Om det räcker för dig så kör hårt. Men om du börjar få känslor så kan det såra dig mycket..

• M Magdalena

om du är singel och han är singel och ni båda vill ha sex så är det väl inte billigt? Det e så typiska könsroller..
    Killen e helt normal som e ute efter sex men tjejen e billig om hon vill ha det..

Känn efter vad du själv vill och ger du dig in i leken så får du leken tåla vart det än leder. Tål du den leken så FINE! :)

Annars väntar du tills en kille vars intentioner passar bättre med dina.

Plus för att killen e ärlig och säger att han inte är ute efter ett förhållande, bättre att han är rak än att han försöker lura dig!

• Swing

zorn och M Magdalena har skrivit klokt.
    Ta det lite lugnt i början, men känns det sen OK för dig så go for it! Det finns ingen anledning att känna sig billig för att man njuter av 6.

Är det sen meningen att det 'ska bli ni' i framtiden så blir det säkert så, oavsett era avsikter just nu.

Svar på tråden Ge mig råd