Rosendals Wärdshus
Hej,
Är det någon som varit på alternativt arrangerat bröllopsfest på Rosendals Wärdshus på Djurgården?
Hur var det?
Lyckliga hälsningar
Sofi
Hej,
Är det någon som varit på alternativt arrangerat bröllopsfest på Rosendals Wärdshus på Djurgården?
Hur var det?
Lyckliga hälsningar
Sofi
inte själva värdshuset men jag har varit på en bröllopsfest där dom hyrt ett såntdär glashus på själva rosendal eller hur man säger.
Hej Evelina,
Tack för ditt svar. Förmodligen är det Rosendals Trädgård som du varit på. Vi har tittat på det också. Var det fint?
ja det var jättefint. fördrink/snittar intogs bland äppelträden framför "växthuset" och sedan hölls själva middagen inne i det som sagt. ljust och luftigt med helglasväggar och mysigt med grusgolv :)
Är det någon som vet något om prisuppgifter för att ex hyra den platsen, och får man ta med egen mat och dryck?
Skulle ju vara perfekt för mig som vill ha utomhusbröllop i en trädgård!...om det inte blir för dyrt där.
Hej!
Det var ett tag sen du skrev men det struntar jag i
Var på bröllop i "glashuset" förra sommaren. Jätte mysigt! Vet inget om priser men det ska inte vara för mkt folk för då blir det trångt och dessutom är det ett väldigt litet dansgolv
Tack, tack Nasseliten:)