• Romjo
    Äldre 28 Aug 09:19
    13271 visningar
    27 svar
    27
    13271

    Kista Galleria- Salong Hon/Han?

    Hej!
    Någon som har erfarenhet av hon o han,
    Som har klippt sig eller färgat håret där? Har fått den salongen rekommenderad och så är det ju superbilligt också.
    Kostar bara 190:-
    För det får man håret tvättat, klippt och ordentligt fönat!
    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Kista Galleria- Salong Hon/Han?
  • MrsPin­k
    Äldre 28 Aug 09:49
    #0

    Jag har varit där, ska faktiskt dit idag och kolla om de har någon tid...

    Första gången var det en kille , ganska lång (vet inte vad han heter) som klippte, superbra!!! Har aldrig varit så nöjd efter en klippning!!

    Andra gången var jag dit och slingade, fick då en tjej, slingorna blev jättefina förutom just luggen.. och hon var ganska stroppig och förstod inte riktigt vad man sa...

    Men annars är de bra där..jag brukar inte boka tid...tänkte man kan ju prova alla där och se vem som är bäst ...

    Lycka till!!

  • MrsPin­k
    Äldre 28 Aug 16:50
    #0

    Oj, Förlåt! Var inte Hon & han jag brukar gå til... var visst Hair Science... Prova dem! Fick den där killen idag, mörkt hår och lite flint uppe på....och polisonger.
    Lagom bygd, inte tjock...
    Han e toppen, blev jättenöjd idag oxå. Rekomenderas!

  • BlueTo­paz
    Äldre 28 Aug 17:59
    #0

    Jag har gått till dem och bad att få samma frisyr jag hade fast 5cm kortare och att de inte fick klippa luggen kortare än käkbenet, alltså klippa alla toppar. (frisyren var halvlångt lite uppklippt, alltså längre än axlarna)

    Killen som klippte klippte luggen till halva kinden i BLÖTT tillstånd och uppklippningen bak blev som kortast 6cm!! De borde varit som kortast 15cm. Jag blev jätteledsen men han var bara vresig och sänkte inte ens priset.
    So, don´t go there!!

  • Romjo
    Äldre 28 Aug 21:36
    #0

    Jennyfer: Vart ligger hair science och vad tar dem för en klippning? Jag vet att det finns en annan salong i kista centrum, den lite mittemot Mcdonalds är det den du menar?
    Bluetopaz: Du vet inte vem av dem som klippte dig? Tänkte undvika och bli klippt av just honom då =)
    Fler som har varit där?

  • BlueTo­paz
    Äldre 28 Aug 23:33
    #0

    Tyvärr vet jag inte vad han hette, medelålders, lite skallig från utlandet någonstans. Sur var han iaf hela tiden...

  • MrsPin­k
    Äldre 29 Aug 08:19
    #0

    Hair science ligger bredvid salong Sax, mittemot apoteket...det är jättenära Hon & han.

  • Romjo
    Äldre 29 Aug 08:43
    #0

    Jaha ok, för jag var där för tre dar sedan och det var två unga män som jobbade där. Den ena verkade dock lite stroppig och så men den andre som jag har tänkt och gå till verkar supersnäll!
    Jennyfer: ska kolla upp det!
    Tack för era svar!
    Fler?

  • Romjo
    Äldre 29 Aug 17:22
    #0

    puuuuuuuff =D

  • Texas
    Äldre 30 Aug 15:13
    #0

    Har inte varit där och klippt mig utan bara köpt hår produkter. Verkar vara mycket dropp in som gäller där. Det är ju inte så dyrt men man får nog lite vad man betalar för. Det beror ju på hur kräsen man är med sitt hår och frisyr. Men personligen är det inte min typ av salong.

  • Romjo
    Äldre 31 Aug 17:22
    #0

    Hur menar du med att man får vad man betalar för? Menar du att bara för att det är billigt så betyder det att man kanske inte blir helt nöjd? *Nyfiken* =D

Svar på tråden Kista Galleria- Salong Hon/Han?