• Pysen

En bugg?

Undrar varför det blir så här.

Om jag lägger in ett inlägg under rubriken "inget särskilt område" - borde inte inlägget komma upp under alla områden då, även om jag t.ex. väljer Stockholm? Det gör det inte nu!

När jag själv väljer Stockholm, eftersom jag bor där, så kommer inte inläggen upp.

Det tycker jag vore bra att ändra på.

• Svar på tråden En bugg?
  • discodivan

nä väljer du sthlm, får du ju upp de som är specifika för just sthlm, tycker det är bra så som det är

• discodivan

kommer ju upp under "ortslösa"

• Pysen

Hej Discodivan.

Nej, hos mig kommer bara Stockholm upp om jag väljer Stockholm. Jag menar att både Stockholm och alla mail som inte är knutna till någon speciell stad borde komma upp.

Det beror ju på vad det handlar om. En del ämnen är ju inte knutna till någon stad. Och det brukar ju framgå av rubrikerna på inläggen vad diskussionen handlar om.

• discodivan

jo men om du väljer ortslösa så kommer ju alla de upp som inte är knutna till någon stad

• Pysen

Okej men hur gör jag om jag vill att alla i alla städer ska kunna läsa inlägget oavsett om de väljer Ortlös, Alla eller sin egen stad? Oftast har man ju en inställning och byter inte emellan hela tiden vad jag förstår. Har du något tips?

• discodivan

klicka i " alla områden"

• discodivan

jag har alltid den iklickad, men som sagt det är ju bara ett val för läsaren

Svar på tråden En bugg?