• Ofelily

Någon som vet var man köper pappersstrutar??

Är det någon som vet om det finns pappersstrutar att köpa någonstans??? Snygga, vita som man kan ha rosenblad i?

Jag har bara hittat i USA, men de levererar bara inom landet. Och dessutom blir det ju billigare om det finns i Sverige. Måste det ju göra??!

Helst i Stockholm...

TACK allihop på förhand!

• Svar på tråden Någon som vet var man köper pappersstrutar??
  • sandraocherik

Letar också efter pappersstrutar i Stockholm. Är medveten om att man kan göra sina egna men jag köper hellre färdiga.

Puffar lite extra för just denna tråd!

• sandraocherik

Äsch, "i" ska det ju vara. Kanske dags att säga go´natt...?

• Ofelily

Vilka häftiga! Fast jag vill nog ha den runda varianten. Jag har försökt att göra själv kan jag tala om, och det var inte så lätt som man kan tro att det är... Köper också hellre!!

Sov gott!

• Ofelily

Puffar lite innan jag går och lägger mig... Vill så gärna ha tips!!
    Tack & godnatt!

• Ellte

Jisses, vad är ni beredda att betala? Det verkar ju jättelätt, kanske att någon pysslig person i Stockholm vill tjäna lite extra :D

• sandraocherik

Har inte tänkt så mycket på vad de får kosta. Enda kravet är att de ska vara gjorda av på ett rätt tjockt vitt papper. Måste vara rätt stadiga då vi inte ska ha rosenblad i dem utan ris. Dessutom vill jag inte att de ska vara öppna upptill utan förslutna, med ett lock liksom.

Snacka om att man nu är nere på detaljnivå .

Hoppas på tips från någon rar BT:are!!

• Ofelily

Nä, nu måste jag puffa upp tråden igen. Måste ju vara NÅGON som köpt pappersstrutar till sitt bröllop??! Eller vet ett enkelt & bra sätt att göra egna på. Det är inte bara att rulla ihop ett papper om man vill få de snygga, vilket man kan tro...

Hoppas på tips!!

• Ofelily

Nä, jag måste bara prova att puffa lite till...

Finns det verkligen INGEN som vet??? Nu måste jag nog försöka mig på att göra egna en gång till... Jag SKA ha strutar!!

Svar på tråden Någon som vet var man köper pappersstrutar??