• 03062006

Frisör tips i södertälje?????

Finns det någon som kan tipsa mig på en riktigt bra frisör i Södertälje till min bröllopsdag, som både gör finna uppsättningar och sminkar.

• Svar på tråden Frisör tips i södertälje?????
  • Elin B

Hej,
    Jag har inte varit där själv än, men jag har bokat Lena på Saxim (på torekällgatan, mittemot Tälje Kebab) för min sminkning & uppsättning.

Har några bekanta som varit hos henne och blivit jättennöjda, både med vanliga klippningar och uppsättningar.

• 03062006

har ringt henne men hon var upptagen men hon sa att det fanns tid där hos hennes dotter men frågan är om hon e lika bra

• Elin B

Ok, vad synd. Men du kanske kan boka tid för en vanlig klippning hos dottern nu någongång? Så får du en känsla av hur skicklig hon är. Det kan ju hända att hon (dottern) kan visa foton på några uppsättningar som hon har gjort... Hon kanske också är jätteduktig!

• 03062006

hoppas på det, du vet ingen annan i stan?

• Elin B

Jo min syster gjorde sin bruduppsättning + sminkning på Lady & Lufsen. Har du ringt dem?

Det ligger också på Torekällgatan och min syster blev jättefin! Jag har också satt upp håret där en gång, till studentbalen, och det blev också jättebra. Vi var hos samma tjej och jag tror att hon heter Angela.

Annars finns ju Hårimperiet. De är duktiga. Men ganska dyra...

• 03062006

ska kolla runt lite mer denna vecka

• Miastra

Jag har också bokat Lena på Saxim. Har blivit rekommenderad av flera att kontakta dem.
    Södertälje har ju en väldans massa frisörer så nog borde du kunna få några fler bra tips!!

• ~höstbrud~

Hejsan,

Jag tipsar om Sanna på Vivåga i Mariekäll

Svar på tråden Frisör tips i södertälje?????