• Ravial

Fler saknade saker

1. Jag skulle vilja kunna begränsa val av inlägg så att om jag väljer "alla" så får jag endast upp inlägg som är menade till just alla och inte Alla + Göteborg + Stockholm...

2. Jag vill också kunna se, när jag klickat upp en tråd, vilka den är ämnad för.

Jag har svårt för att formulera mig - jag hoppas det framgår vad jag menar.

• Svar på tråden Fler saknade saker
  • Bluebride2006

Tycker även att favoriterna ska bli svagare skrift även om man inte har skrivit i dem igen, det förvirrar ju än och man går in på samma tråd hela tiden.

• Patrik - Bröllopstorget

Ravial -> jag har nu lagt upp ditt första önskemål, man kan nu välja "Ortlösa inlägg" och då får man endast upp inlägg som inte har någon ort specificerad.

Ditt andra önskemål skriver jag upp på min lista, då det inbegriper designen och det är inte min grej, så jag tar upp det vid nästa genomgång med vår designer.

Bluebride2006 -> Det var en bugg i systemet som gjorde att vissa trådar du besökt fortfarande var märkta som olästa. Jag har nu fixat den så att alla trådar i sina favoriter återfår sin normala text när de är lästa. Om det kommer nya svar i tråden sedan man senast var inne, blir tråden alltså fetstil under mina favoriter.

Svar på tråden Fler saknade saker