• Puffi
    Äldre 22 Aug 12:06
    2959 visningar
    8 svar
    8
    2959

    Fotograf -frilansare kanske?

    Är det någon som känner till någo som kan vara med under dagen, filma vigseln och kanske vara med under middagen?
    Vigseln är i Örebro...

  • Svar på tråden Fotograf -frilansare kanske?
  • Stina&­Bengt
    Äldre 22 Aug 13:04
    #0

    jag tror väl att alla fotografer gör det.
    Iallafall enligt vår fotograf

  • PiaB
    Äldre 5 Jan 11:48
    #3

    Hejsan! Det är förbjudet att göra reklam/spamma i BT


    Dessutom känns det väl sådär att dra upp en 7 år gammal tråd bara för att marknadsföra sig?


  • Christ­inaJ
    Äldre 6 Jan 19:35
    #3

    Jag kan verkligen rekommendera XerviarFotograf (www.xerviarfotos.com.nu eller www.xerviarfotograf.com.nu ). Han var min kompis fotograf förra vecka i Orebrö och var otroligt duktig. Hon och hennes man var jätte nöjda med resultat.Jag är säker du kan väl anlita honom. Priset var inte dålig alls.

  • Äldre 6 Jan 19:44
    #4
    ChristinaJ skrev 2013-01-06 19:35:15 följande:
    Tråden är från 2005....
  • PiaB
    Äldre 6 Jan 19:50
    #5

    Och den blev spammad i lördags och inlägget togs bort, därav mitt tidigare inlägg men jag säger detsamma igen! OM man nu är ute efter att hjälpa någon med en fotograf, varför dra upp 7 år gamla trådar? Med allra största sannolikhet behöver inte TS en fotograf längre. Ska man göra reklam, gör det snyggt. Det är skillnad på spam och att rekommendera någon i ett enstaka inlägg. Ursäkta, men jag börjar tröttna på detta eviga utropande av fotgrafer m.m. i varenda tråd!


  • Äldre 6 Jan 20:06
    #6

    Hej Puffi! 

    Vi använde oss av mabild vid vår vigsel. Dom finns förvisso i Lerbäck (utanför Hallsberg), men Marcus, fotografen, är jättebra att ha att göra med! Vi är jättenöjda och känner att vi fick mycket för pengarna!

    Vi fotograferades på dagen, vid vigseln (kl. 17) och dessutom lite utanför vårt hus och i "festlokalen". Detta var på nyårsafton, men det spelade ingen roll! Inte tog dom extra för det heller.

    Jag är supernöjd med Marcus, och rekommenderar honom starkt. Hans hemsida är www.mabild.se  

  • Äldre 6 Jan 20:07
    #7

    Oj, nu såg jag att tråden är från 2005. :( Onödigt gammalt... 

     Och inte kan man ta bort sitt inlägg?? 

  • Äldre 6 Jan 20:23
    #8
    poesei skrev 2013-01-06 20:07:56 följande:
    Oj, nu såg jag att tråden är från 2005. :( Onödigt gammalt... 

     Och inte kan man ta bort sitt inlägg?? 
    Man kan klicka på den röda handen och anmäla inlägget själv under kategorin "övrigt" och förklara att man gjort en miss och vill att dom ska ta bort inlägget man gjort
Svar på tråden Fotograf -frilansare kanske?