• Pysen

Ett nytt forum!?

Hoppsan, jag kanske blir först här?!

Vad ska man diskutera här? Alltså vad man tycker om sajten? Tycker den är toppen!

/Pysen

• Svar på tråden Ett nytt forum!?
  • Snuttepuff

Haha! Tyvärr så finns d redan ett par trådar under den rubriken! Så först blev du tyvärr inte. Men precis! Man ska ta upp saker man tycker om sajten eller om man har frågor.

• bröllopsängeln

vet inte vilka rubriker du syftar på snuttepuff men vad jag kan se...så är den enda som komme rupp pysens inlägg...så enligt min dator ser hon ut att vara först.

Tycker också sajten är toppen , saknar dock fortfarande en hel del grejer men de kanske dyker upp framöver...

• Elin B

Vad underligt att det verkar se olika ut hos oss. Jag får också upp flera andra inlägg när jag klickar på den nya rubriken "bröllopstorget - sajten".

• Eilenna

i min dator är du oxå först... skumt...

• Snuttepuff

Vad kosntigt! För mig finns det åtminstone 7 andra trådar under den rubriken!

• Elin B

Jag har 7 tidigare trådar under den rubriken, precis som snuttepuff. Mysko!

• Kotte

Hej, det blir olika för er eftersom Pysen (och jag) har et inställt på stockholm och ni andra på Hela landet :)

• Pysen

Aha, Kotte, det tänkte jag inte på!

• Bluebride2006

Jag tycker den är jättebra, har hängt här sedan 99, tycker det är synd bara att det är så få som hänger på chatten nu för tiden. Var mer folk förr som gick dit, nu är det bara någon enstaka då och då

Svar på tråden Ett nytt forum!?