• Fresan

25-årspresent till min syster?

Eftersom det finns så många påhittiga hjärnor här inne hoppas jag ni kan hjälpa mig med idéer.
    Min syster fyllde 25 förra lördagen men har ännu inte fått någon present av mig och min man. Vi vet inte vad vi ska köpa.

Hon började plugga på folkhögskola i veckan och bor nu i ett litet rum de närmsta 2 åren.

Vad ger man? Inte smycken och inga saker ha framme.

• Svar på tråden 25-årspresent till min syster?
  • Felice

Gör något med henne, någon spabehandling eller liknande?

Elelr kanske vill hon ha en klippning?

• Fresan

Jag bor i Sthlm och hon bor i Sydöstra Skåne.

Det är ingen vanlig födelsedag och dessutom var hon toastmadame på vårat bröllop för tre veckor sen.

• anne på grönkulla

Nån sorts upplevelse eller på nåt sätt nånting hon kanske inte kommer att ha råd att unna sig annars när hon pluggar (vagt & allmänt, jag vet, men svårt att föreslå nåt särskilt när man inte känner personen). Alltså inte en sak utan typ en helgaktivitet (kort resa), teaterbiljetter, tidningsprenumeration...

• Fresan

Nu får ni mig att fundera. Det är bra!

• krammia

En tidning som kommer ner i brevlådan då och då är super när man studerar! Skönt att tänka på något annat.
    En SPA-behandling är alltid skönt.
    Eller om ni vill ge henne något speciellt så kan ni ge tex fyra massagetillfällen. Då har hon något att se fram emot med.

Ett annat het tips är ett ica-kort fyllt med pengar! Mat behöver man som student!

• Felice

KOmmer hon och hälsar på i Stocholm kan jag rekommendera ett besök på Axelssons.

De har VÄLDIGT prisvärda elevbehandlingar. (olika massagebehandlingar, fotvårdsbehandlingar och många spabehandlinar)
    Jag går själv regelbundet där. Fråga om du vill veta något speciellt, jag har testat de flesta.

www.axelsons.se/elevbehandlingar.asp

• JonasP

Kolla in www.boxexperience.com. De har upplevelser i alla dess former som är jättekul och enkla att ge bort. Upplevelserna finns främst i Stockholm men även i Gbg och Malmö. Snygga presentförpackningar!
    Lycka till!

• Fresan

Tack än en gång för fina tips!

Nu ska jag surfa runt ett tag.

• Mijau

en fattig student. unna henne en upplevelse absolut....

Svar på tråden 25-årspresent till min syster?