• Cassiopeija

Var kan man köpa Pilgrim i Göteborg?

Jag tycker Pilgrim gör så snygga smycken men det enda stället jag hittat i Göteborg som säljer dem är Åhléns och jag tycker inte att de har så mycket.

Så, är det någon som vet något annat ställe som säljer dem?

• Svar på tråden Var kan man köpa Pilgrim i Göteborg?
  • Engäst

Ja,jag har faktiskt varit inne på en affär som BARA hade Pilgrim,men nu kan jag inte alla gator i Gbg...men det kanske går att söka på nätet???

• junibrud2006

Prickig Katt på Magasingatan har Pilgrim. Jag har köpt min tiara/diadem där, dock inte Pilgrim utan deras egen design.

• ronja80

I någon av smyckebutikerna i Viktoria-passagen finns de också. Sen har jag sett dem i ett skyltfönster på huvudgatan i Haga. Kommer inte ihåg vad den heter, men den ligger närmare Järntorget än Vasastan. Går man mot Vasastan ligger den på höger sida

• Ellte

Medevo i Viktoriapassagen mycket riktigt...och både Sol&Vår och Ibis i Haga :)

• Ellte

Glömde... Medevo är den som har VÄLDIGT mycket Pilgrim! Fullkomligt livsfarlig affär...allt är vackert och glittrar och man kommer aldrig därifrån utan en liten påse ;)

• KUS

Det finns en affär mittemot H&M på Frölunda Torg, bredvid skivaffären. De har Pilgrim!

• Cassiopeija

Tack så mycket för svaren!

• linalus

Hittade en del pilgrim till halva priset i en liten butik på övervåningen i kompassen! Kommer inte ihåg vad den heter men de säljer bara lite udda märkeskläder där... breve skoaffärn tror jag...

• Loppilej

hmm, var ligger viktoriapassagen??

• Ellte

Det är en smal "gränd" mellan Vallgatan och ehmm...den gatan som går parallellt med den som inte är Kungsgatan *garv*

Om du går från Kungsportsplatsen förbi Saluhallen och Biopalatset och vidare ner för den gatan ligger det på höger hand en bit ner mot Västra Hamngatan :)

• Loppilej

ok, jag e med. tack för hjälpen.

Svar på tråden Var kan man köpa Pilgrim i Göteborg?