• Bröllopstokiig

Har någon tips om snygga örhängen (EJ pärlor)?

Jag är inte så överförtjust i pärlor och letar efter snygga örhängen att ha till mitt bröllop. Helst inte alltför dyra heller.

Några tips?

• Svar på tråden Har någon tips om snygga örhängen (EJ pärlor)?
  • Bröllopstokiig

Absolut! Zanzlöza zmycken har mycket, de finns på Jacobsbergsgatan i Stockholm. Jag har köpt ett par fyrkantiga örhängen med en genomskinlig sten i där. De hänger inte utan sitter på snibben, om du förstår vad jag menar. Lycka till!

• Bröllopstokiig

Tack för tipset, jag bor iofs i Malmö men ska upp till Stockholm i sommar så jag kikar nog in på Zanslöza zmycken då. Finns inte de i Gamla stan längre eller är det jag som inte är uppdaterad?

• Bröllopstokiig

Jag köpte mina silverörhängen på zanslösa. De hade en rund glassten och passade perfekt till det strasshalsband som jag även köpte där.

Zanslösa har en butik i gamla stan men som sagt även en på jakobbergsgatan vid Biblioteksgatan...

• Bröllopstokiig

Guld- eller silverkreoler kanske?! De är fina utan att vara alltför pråliga och inte särskilt dyra. Finns i nästan alla smyckesbutiker.

• Bröllopstokiig

Pilgrim har underbara smycken!
    Vet tyvärr inte var du kan köpa dem i Stockholm el. Malmö, men det kan nog någon annan hjälpa dig med.

/A

• Bröllopstokiig

Jag har hört att Pilgrimsmycken finns på Åhlens i Sthlm. De är verkligen underbara!!!

• Bröllopstokiig

Går du förbi Zanzlösa Zmycken vid Biblioteksgatan kan jag rekommendera en butik nästgårds, som ligger bredvid Cow parfymeri på Mäster Samuelsgatan. Antikt heter den och har verkligen jättesnygga smycken av alla dess slag.

• Bröllopstokiig

Oj vad många bra svar, ska skriva upp adresserna och bege mig ut på "pilgrimsfärd" (*hehe* kunde inte låta bli) när jag kommer upp till Stockholm.

:o)

Svar på tråden Har någon tips om snygga örhängen (EJ pärlor)?