Han känner inget för mig!
Har ett problem som upptar hela min tankeverksamhet för tillfället. Ni här på forumet verkar alltid så goa och vettiga så nu hoppas jag det finns nån därute som kan råda mig!
På krogen nyligen träffade jag en kille som är några år äldre än mig. Vi spenderade natten tillsammans, men hade inte sex. På morgonen låg vi och gosade en massa, och det var supermysigt. Eftersom jag kände att jag ville träffa honom igen tog jag kontakt med honom efteråt och frågade om han hade lust att ta en fika. Han svarade att han inte hade de rätta känslorna eller pirret som borde finnas där. Jag blev lite förvånad eftersom vi ju fakiskt inte känner varann. Vad begär han?
Då jag inte nödvändigtvis är intresserad av ett förhållande just nu kom vi efter en stund överens om att ändå ses för att "avsluta det vi påbörjat", alltså bara för det rent fysiska. Sen dess har han sms:at mig flera flera gånger. Varför gör han det? Ser han det som nåt slags förspel eller..?
Nu börjar jag bli lite orolig inför vårt möte. Vid första anblicken är han nämligen allt jag vill ha hos en kille. Han är faktiskt alldeles perfekt! Tänk om vi fortsätter träffas och jag blir störtkär i honom? Han som inte ens känner lite pirr. Finns det nån chans att han ändå faller för mig? Eller är det redan kört om han efter en kväll, natt och morgon inte har några känslor för mig? Varför ville han inte ses överhuvudtaget först? Jag har inga direkta känslor för honom heller (än) men jag ville ändå träffa honom igen och se varåt det skulle bära. Var ska jag göra? Finns det något som helst hopp?
Kramar!
Oj, vad långt det här blev!