• E.L

Bröllop på Långholmen

Vi har funderat på att hyra Fasta paviljongen på Långholmen för vårt bröllop nästa sommar. Det verkar jättefint, men vi är lite oroliga för att det kommer att vara så mycket folk där omkring om det är bra väder. Är det ngn som har erfarenhet av det stället?

• Svar på tråden Bröllop på Långholmen
  • 1juli06

det har jag inte, men det låter fängslande..;)

• Ofelily

Var tärna förra året på min kompis bröllop som hade festen på Långholmen, Allstaviks festvåning. Om det är den du menar kan jag verkligen rekommendera den!! Jättefin lokal, bra mat och bra service! Brudparet och alla gäster var jättenöjda!

• E.L

Vi har tänkt hyra Fasta paviljongen. Har ännu inte varit inne o tittat, men det ser väldigt fint ut utanför.

• feb25

hej
    vi har bokat fasta paviljongen till vårt bröllop, lokalen är helt ok, det finns en cafedel med en hög disk och så en stor matsal med den gamla stenväggen från fängelset kvar, jättemysigt. Gun som är ansvarig är jättetrevlig. 8.500 kostar det o då får du lokalen från 12 till 10 dan därpå.
    undrar du något så fråga på.
    kramiz

• feb25

nu försvann mitt inlägg*suck*

fin lokal med många möjligheter.Gun som är ansvarig är jättetrevlig.
    fråga på om du undrar.
    kramiz

• feb25

fråga på om du undrar.
    kramiz

• feb25

fråga på om du undrar.
    kramiz

• Jobbet

Är det Långholmens folkhögskola ni menar? Vi hade vår bröllopsfest där den 18 juni och var väldigt nöjda med lokalen. Det var inte särskilt mycket folk där omkring. I alla fall inget som vi störde oss på.

• Soda

Hade festen där i januari 2004, då var det inget folk där vi är jättenöjda med lokalen, det var gästerna också.

Svar på tråden Bröllop på Långholmen