Näbb skor
Hjälp!
Jag hittar inga näbbskor stl 33-34. Min mor har varit runt i hela stockholm och där jag bor i Västervik hittar jag inget. Någon som har något tips??? Bröllop den 8 september så det börjar bli bråttom.....
Kram
Ewa
Hjälp!
Jag hittar inga näbbskor stl 33-34. Min mor har varit runt i hela stockholm och där jag bor i Västervik hittar jag inget. Någon som har något tips??? Bröllop den 8 september så det börjar bli bråttom.....
Kram
Ewa
Du menar väl inte näbbskor som samerna har utan brudnäbbskor?? (visste inte ens att det fanns speciella skor för näbbarna). Hur ska de se ut??
Petra
Tänkte just på samma sak som Petra... "Näbbskor" à la same eller brudnäbbskor???
Uppe i lappland finns det många skobutiker som äver kan erbjuda det första alternativet. Leta efter sameslöjd på internet så kanske du kan finna något.
Skor till en liten brudnäbb? Tja, ärligt talat så tror jag inte att det finns särskilda skor för just det, utan du får nog leta i helt vanligaq skobutiker som har barnsortiment.
Lycka till!
Jo jag menar ljusa cremefärgade barnskor att ha på bölloppet. Jag har bara hittat svarta lackskor!! Förutom stövlar och gympaskor förståss.
Min syster har letat i de stora affärerna i stockholm utan resultat och jag har letat på internet. Finns bara mörka/svarta barnfinskor.
Ewa
Hej Ewa !
Jag bor i Sundsvall och här finns en barnskoaffär som jag brukar handla på.
Jag har själv storlek 33-34 och har köpt mina "brudskor" där, en nätt modell, äggskal kallade expediten färgen, jättefina (tycker jag så klart) med klack och rem över foten, kostade 350 :-
Jag ska in till sta´n i helgen om du vill kan jag se om det finns några kvar?
Malin
Min styvdotter stl 35 hittade sina näbbskor i guld i finland. Superfina. I sthlm finns en butik på tvärgata till Biblioteksgatan som har superfina barnskor av alla de slag!
Tack så mycket för tipsen!!!
Jag har nu hittat ett par jättesöta skor till näbben.
Ewa