Björns Konditori, Vellinge
Är det någon som har erfarenhet av Björns Konditori i Vellinge?
Jag håller på att leta företag som kan göra vår tårta till ett vettigt pris. Hur är de att ha att göra med?
Är det någon som har erfarenhet av Björns Konditori i Vellinge?
Jag håller på att leta företag som kan göra vår tårta till ett vettigt pris. Hur är de att ha att göra med?
Ingen?
Har ingen erfarenhet av Björns Konditori, men har mycket erfarenhet av Mimmas Bageri Café.
Vi beställde vår tårta därifrån och den blev jättego´
Det blev inget över efter festen...
Brukar även fika där med jämna mellanrum...deras italienska tårtor är syndigt goda...MUMS!
Är det i Vellinge också?
Bestämde ni själva hurdan tårta ni ville ha, eller hade de ett visst antal tårtor man fick välja mellan?
Japp, Mimmas ligger i Vellinge. Gå in på www.mimmas.se och se var. Järnvägsgatan, på hörnan av huset.
Vi fick själva välja hur vi ville ha tårtan. Mimma kom själv med förslag och ideér.
Tårtorna på hemsidan är baar ett litet urval på vad hon kan göra.
När ska ni gifta er?
Vi gifter oss den 26 november i år. Vi bor i Malmö men ska ha festen på Söderslätts bygdegård, och då är ju Vellinge inte helt off när man ska ha tårta.
Tack för länken. Ska gå in och kolla där.
Vad hade ni för tårta själva?
Nu har jag pratat med Mimma själv, och jag måste säga att bemötandet var jättetrevligt.
Tack för tipset Malmö bruden! :) Det ser ut som om vi kanske kommer anlita dem.
Glömde:
Jag nämnde för henne att jag fått tipset här på BT och hon blev jätteglad.
Vår tårta från Mimmas hade skogsbärsfromage med ljusrosa marsipan och med vit drapering och rosa rosor, verkligen tjusig!
Den liknade den som finns på hemsidan och blev verkligen en succé. Vi hade en likande tårta till vår sons dop fast med blåa blommor
Skönt att veta att fler ha bra erfarenheter av dem. Det kändes rätt när jag pratade med dem så jag tror nog att det kommer bli jättebra till slut. :)
Vi hade också tårtan från Mimmas och blev jättenöjda!
sjd
Vi hade festen på Söderslätts Bygdegård. Maten var helt fantastiskt. Vi hade stolsöverdrag och långa dukar. Jättetjusigt!
Finns det några bilder på/från Söderslätts Bygdegård?? Tack!