Naglar Göteborg
Min "nagel-tjej" har fått sluta p g a allergier, och nu vet jag inte vart jag ska gå. Någon som har tips på nåt bra ställe i Göteborgstrakten? Gärna med bra priser oxå ! Behöver ett nytt set med tippar och fransk manikyr...
Min "nagel-tjej" har fått sluta p g a allergier, och nu vet jag inte vart jag ska gå. Någon som har tips på nåt bra ställe i Göteborgstrakten? Gärna med bra priser oxå ! Behöver ett nytt set med tippar och fransk manikyr...
Ingen som går och gör naglarna i Gbg?
Nailteam sweden på Drottninggatan är duktiga. Jag gjorde mina naglar där.
Thanks Elin1! Kommer du ihåg vad du fick betala?
Vassego.
Tror jag betalade 750 eller 800 kr. Mer info finns på
www.nailteam.com/main.htm
nej nej nej...ni måste ringa patricia..hon är bäst i göteborg 0733-770870
hon e grym och inte såå dyr
Mijau, hur mycket kostar "hon"?
Mijau:
Ja, och vart håller hon till?
Fråga efter Jenniffer på nailteam hon e kanon.
550-600kr för ett nytt set
hon var på corrine & friends tidigare och jag TROR att hon är på mazi. gick hos henne i 6 år tror hon tar 500-600 kr men hon är riktigt duktig och rolig :)
Näe det är inte samma
Denna tjejen är bara ett halvår gammal på nailteam
smilie..jag pratar om mitt tips patricia...hon är på mazi numera tror jag ...tack och hej
Jag gjorde mina naglar en gång på Beauty Lounge på Lilla Korsgatan. Lena tror jag hon hette, men de är ett helt gäng med tjejer som gör naglar där. Hon var iaf duktig och det är säkert de andra tjejena också.
Formbar i vasastan gör naglar...gör mina där...jobbar me gele, sitter som berget... tror hon tar runt 700-750 för ett nytt set...hon gör dessutom en provnagel innan för att kolla att materialet sitter så man inte slänger pengar i sjön...jättebra service! lycka till!
är det ingen som vet vart man kan göra det billigare.. helst under 400...?!
California Dreamin´:
Mitt tips till dig och alla ni andra som önskar få manikyr m.m. till en annan prisnivå är att ta kontakt med de skolor här i Gbg som har manikyrutbildningar!
De finns ett flertal att välja mellan och många utav dem har t.ex. elevbehandlingar som kanske kan vara något...
hmm jag tycker inte alls att de gör fina naglar... bröllop är en viktig händelse, skall man ha det bra så gör man det ordentligt...!
Jag gjorde på nailteam, de hade elever och jag betalade 150 för ett nytt set. Jag blev jättenöjd!
jag tror inte de har några tider nu.... :(
Har hittat en bra nagel tjej på
klippt&skuret i Mölndal hon har varit i stan förut,hon heter Lena
lingontuva
Vad kostar hon?