När blir det mörkt i februari?
Någon som vet när det blir mörkt i slutet på februari? Behöver veta för att planera in fotograferingen bra!
Någon som vet när det blir mörkt i slutet på februari? Behöver veta för att planera in fotograferingen bra!
Hmm... Tänk att man glömmer från år till år, visst är det konstigt! Tror att det börjar mörkna efter 15.00. Kolla på smhi´s hemsida, vet jag!
Lillis2, tackar för tipset. Försökt hitta det på Smhis:s hemsida, men lyckas inte!
Här finns solens upp och nedgångar enl. SMHI
GLömde länken...
www.stjarnhimlen.se/2005/uppned.html
Erilinn, jättesnällt! Hmm..dum fråga säkert, men är solnedgång precis samma sak som när det blir mörkt? Tycker det verkar lite sent att det blir mörkt 17:35 i februari!?
Solen går väl ner typ kl.14.00 men det är inte kolsvart förän kl.17 eller nåt sånt. Men det är säkert ganska mörkt redan efter tre. Vi gifter oss kl.16.00 i januari och jag hoppas att det är riktigt mörkt då, så man kan ha tända ljus i hela kyrkan och massor med marchaller utanför...
I slutet på januari kan du nog inte räkna med att de blir kolandes så tidigt på em direkt, men det beror ju också på var i landet du bor och om det är mulet osv.
Jag bor långt norrut så mörkt lär det vara! Tillräckligt i alla fall