Ta bort vattenfast mascara
Jag hade tänkt köpa en vattenfast mascara (MAX FACTOR), men vad skall jag köpa så jag kan få bort det enkelt??
Jag hade tänkt köpa en vattenfast mascara (MAX FACTOR), men vad skall jag köpa så jag kan få bort det enkelt??
Det finns eye makeup remover att köpa. Man kan hälla lite på en bomullstuss och torka runt ögonen. Om jag inte minns fel så finns det både olje och ej oljebaserad. Det går även bra att ta bort det med Barnängens barnolja.
Tack så mycket!
Hej juli-02!
Ville bara tipsa om en superb mascara som jag hade på mitt bröllop, kanebo 38 grader C.
Den satt perfekt under hela dagen och på efterföljande festligheter utan att smula som många andra vattenfasta gör. Den tas bort med varmt vatten (jo det är sant, vattnet måste minst vara 38 grader därav namnet) vilket var underbart skönt för trötta ögon efter en lång men underbar dag.
Lycka till!, snart är det dags för er.
Pia!
Bra att veta, men jag har hört att borsten är så bra. Därför hade jag tänkt mig MAX FACTOR, men jag kanske ändrar mig.....
Jag har köpt min mascara på The Body Shop den tycker jag är bra. Sen torkar jag bort med Soothing Eye make up Remover Gel. Den funkar bra, du torkar lite så är allt borta,inget skubbande. Hoppas det går bra för dej!