• Bröllopstokiig

strumpor och sandaler?

Jag har köpt sandaler och funderar på hur det ser ut med strumpor i dessa. Ni andra som ska ha sandaler, ska ni ha strumpor eller ej? Jag brukar nämligen inte ha strumpor i mina övriga sandaler.

• Svar på tråden strumpor och sandaler?
  • Bröllopstokiig

Jag ska ha stayups utan söm i fram för att minska risken för skavsår och för att jag inte känner mig helt klädd i långklänning och bara fötter.

• Bröllopstokiig

Jag ska inte ha strumpor till sandaler..

• Bröllopstokiig

Jag ska ha jättetunna strumpbyxor utan förstärkt tå för att undvika skavsår.

• Bröllopstokiig

Jag har stockings till mina sandaler! Och det ska nog gå bra !

lena

• Bröllopstokiig

Jag brukar inte gå med sandaler längre, äger inte ett enda par.
    Men jag hade nog haft strumpor eftersom man annars kan få skoskav väldigt lätt och det hade känts mer klätt att ha strumpor på sig under dagen.

Men att tänka på är kanske att inte ha strumpor med en förstärkt tå, eftersom det inte är så snyggt om det syns =)

Jema

• Bröllopstokiig

Tycker själv det ser ganska konstigt ut, men när jag var på stan häromdagen såg jag strumpbyxor med öppen tå, det kanske kunde vara något? Tror att det var på HM, men kan har varit på någon av de andra stora kedjorna, Åhléns eller KappAhl eller något sådant.

• Bröllopstokiig

Hatar strumpor så jag kommer att köra strumplöst i sandalerna!! Hela sommaren tills frosten kommer

Svar på tråden strumpor och sandaler?