• ÅK73

Linköpingsbrudar 2006?

Finns det några blivande brudar i Linköpingstrakten, som är i gång att planera bröllop inför 2006?

Jag skulle uppskatta en träff under kommande månader för att sammanstråla lite tips och idéer med andra i samma situation.

Ser fram emot att höra av er!

• Svar på tråden Linköpingsbrudar 2006?
  • Lindamarieh

Hej

Har nu i stort sett bestämt oss för att gifta oss nästa sommar. Känns spännande men även som det är mycket som ska fixas. Skulle nog vara skönt att byta tankar och idér med andra. /Linda

• ÅK73

Hej Linda!

Vad roligt att det finns fler blivande brudar i Linköpingstrakten. Jag har lite mycket på schemat denna och nästa vecka, men vi kanske kan få till en fika-träff på stan den kommande veckan (19-24 september). Hur ser det ut för dig?

• Lindamarieh

Hej

Ja det skulle funka för mig, jobbar mellan 8-17 (kan flexa ut från 16), har lunch 12-13. Kan alla dagar som det ser ut nu. Kul att träffa nån fler som planerar bröllop. Vi hörs!

• 14/2 -06

Här är det en till som kommer gifta sig -06 troligen feb på våran förlovningsdag om vi har tur!! Det är mkt att planera!

• ÅK73

Hej Linda och 14/2-06,

Vad roligt att vi blir fler!

Jag tänkte se när ni kan sammanstråla nästa vecka. För enkelhetens skull lämnar jag ett förslag på dag/tid: Torsdagen den 22 september kl 17.30. Hur ser det dagen ut för er? Passar det inte, så får vi ändra det.
    Ni får gärna lämna förslag på mötesplats.
    Jag ser fram emot att prata bröllop med er. Vi hörs!
    Åsa

• ingah

Hej!

Jag kommer troligen också att gifta mig någon gång under nästa år och det vore roligt att träffa andra brudar och snacka och utbyta idéer och tankar...

Den föreslagna dagen/tiden passar mig bra. Hur är det med er andra?

• Lindamarieh

Hej

Jag har ev. ej möjlighet att komma på torsdag, har pratats om personalkväll på jobbet. Ska kolla upp det imorgon och återkommer då. Ska bli skoj!
    /Linda

• Lindamarieh

Hallå
    Jag kan på torsdag kl. 17:30. Ska vi träffas vid Folke filbyterstatyn sidan mot Stora hotellet? /Linda

• ÅK73

Toppen! Hoppas att 14/2-06 också kan på torsdag.

Vi ses på föreslagen plats kl 17.30!

• Decorist

Hejsan Linköpingsbrudar!

Tänkte bara säga att om ni vill ha tips eller fråga nåt om bröllopsgrejor i Linköpingstrakten så är det bara att kika in på tråden "linköpingsfruarna". Vi är ett gäng som gifte oss förra året och i år...

Lycka till med planeringen!

• ÅK73

Hej igen!

Jag tänkte bara puffa lite för tråden... Kanske är ni fler blivande brudar i Linköping med omnejd, som vill sammanstråla med oss? Hör av er!

14/2-06: Hur går det för dig?

Decorist: Tack för ditt inlägg! Det inte omöjligt att vi kör fast någonstans på vägen, då känns det tryggt att ha er. :o)

• ÅK73

Den där förvånade gubben skulle förstås inte vara där... ber om ursäkt (jag är inte riktigt överens med tecknen..hrm)

ÅK73

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2006?