Idéer på roliga bröllopspresenter
Har du nån idé på roliga och fantasifulla bröllopspresenter, vi vill inte ha vas, pajform elller silverbestick.
Har du nån idé på roliga och fantasifulla bröllopspresenter, vi vill inte ha vas, pajform elller silverbestick.
* resa
* bidrag till ny bil
* skottkärra (om ni har hus men ingen skottkärra, vi har nämligen gett det till ett brudpar)
* målad tavla (om någon gäst kan måla)
* luftballongfärd
* spaweekend
Kanske nåt....
Korg fylld med delikatesser är ofta mycket uppskattad!
jätte roligt ! Fler förslag tack Vi behöver säkert en 30 stycken!
Kom på fler....
* konsertbiljetter
* sällskapsspel
* premunation på en tidning (lokaltidningen eller nåt)
Kom på en till: en "ABFkurs" som ni kan gå tillsammans. Tex språk, yoga eller knyppling ( ;) ) om ni båda är intresserade av det. Finns massor av kurser att välja bland, nåt kan ni säkert hitta som ni båda vill.
fyllda korgar är en klassiker!
kör tema på korgar så kan man ge bort flera stycken på en gång..
Tex Kök: Kryddor, bakformar, något kul litet redskap, kökshanddukar, en liten receptbok
Tex badrum: badkulor, badsalt, fina tvättlappar, lyxig tvål, fotfil
eller ge bort korgar som tillhör deras hobby/intressen!
Andra tips är väl att köpa saker som tillhör något de redan har hemma..
Tex snygga galgar till hallen
en snygg lampskärm till en lampa som redan finns
Ett överkast till deras säng
osv osv
vin som ska lagras i 1år, 3 år eller 5år.
upplevelser så som spa, teater, hotellvistelse(bara för att rå om varandra)
jag gav bort en madonnafigurin och en p-rulle i samma paket. Mycket upskattat
discodivan
vad sa de när de öppnade presenten?
öppnade de inför alla eller privat?
Köp en upplevelse i någon form. Kolla in www.boxexperience.com - de har en massa upplevelser som kommer i fint inslagna i paket. Det finns ganska mycket att välja på.
Lycka till!
om man ska åka på bröllopsresa efteråt kan man ju få present på ngt man kan göra där...tex: dyka, spa, safari, båttur mm. Roligt om ngt är bokat och klart av gästerna när man kommer dit
Jag va på bröllop förra helgen, och jag o min sambo gav bröllopsparet fallskärmshoppning vilket uppskattades väldigt mycket!
Presentkort på mysiga saker att göra tillsammans. T.ex båttur i skärgården, konsertbiljetter, resturangbesök