• Nessii

    Efterlysning vill få kontakt med nicket EPJE

    Hallå EPJE

    Jag blev bara liten nyfiken på vem du kan vara.. jag såg i ett annat forum att du tipsade om Bröllopshuset i Linköping o du ska gifta dig i Strängnäs o ha fest i Mariefred.. Jag kommer från Mjölbytrakten o jag ska också gifta mig i Mariefred.. vad har du för anknytning till denna ort?? Bara nyfiken, blir glad om du vill skriva till mig så att vi kanske kan utbyta lite tankar o ideér.

    Nessii

  • Svar på tråden Efterlysning vill få kontakt med nicket EPJE
  • Nessii

    *puffar* igen, för jag har inte mycket bättre för mig..

  • EPJE

    Hej Nessii!

    Spännande med en egen tråd!!!
    Jag bor i Norrköping med ska som sagt gifta mig i Strängnäs! Min m2b kommer från Stockholm men hans mammas släkt kommer från Strängnäs och dessutom har hans morfar en hel del konst i Domkyrkan (där vi ska vigas)och det känns roligt.
    Festen har vi i Mariefred just för att Gripsholms Värdshus verkar passa oss så bra så 2 mil får vara okej mellan kyrkan och festen! Har fortfarande inte bokat frisör, smink och ev. DJ. Det har jag tänkt försöka att fixa i Mariefredstrakterna! Tips???
    Var gifter ni er och när?

  • Nessii

    Hej vad kul att du ääääntligen hittade mitt lilla "rop" Jooo jag har nu bokat en frisör, jag ringde till Frisör Milton o pratade med en kvinna som heter Eva hon verkar vara väldigt trevlig, hon ska sätta upp håret på mig o min syster som är min tärna. Jag ska träffa henne dagen innan för att konsultera lite. Jag kommer att fixa färg o klippning hos min frisör i Motala.

    Vi ska ha vår bröllopsfest på djurgårdsporten o vi har abonnerat detta hus från fredagen den 30/9 till söndagen 2/10 själva vigseln kommer att ska lördagen den 1/10.... Var vigseln kommer att ske.. på Mariefreds museijärnvägsstation.. + en liten tågresa Mariefred-Läggesta t/r...

    Jag har lite bråttom för jag ska iväg till mitt jobb nu, men du får heeeemskt gärna skriva till mig igen.. o då gärna till min mail. nettis41@hotmail.com

    Ha det gott många hälsningar från mig.

Svar på tråden Efterlysning vill få kontakt med nicket EPJE