• Teresan

vilka färger passar med vinrött??

Jag funderar på vilka färger vi ska ha på bröllopet och har valt vinrött och har redan köpt material till inbjudningskorten...har någon något tips på vad man kan ha mer för färg tex på tärnans kläder och som matchar vinrött vid dukning blommor o.s.v.

Funderar på beige eller benvit, har köpt placeringskort som kommer vara vita med guldringar på
    snälla hjälp mig

• Svar på tråden vilka färger passar med vinrött??
  • Tesso

Vårat bröllop ska gå i beige/champange rosa och vinrött.
    Kommer att bli jättebra tror jag!!!

• ringbäraren

Teresan: Jag tycker att du är rätt ute med benvitt, lägg till lite guld också i detaljerna så tror jag det ser riktigt lyxigt ut, det blir nog jätteläckert! Lycka till!

• Teresan

japp det är redan guld i placeringskorten och inbjudningskoten är vinröd/bruna med benvit där själva texten står..kanske kan smälla till någon gulddekoration där också

ser det inte konstigt ut om man har vit kläning och benvita blommor i buketten???

fast man kanske kan ha både vit benvit och vinrtt och lite guld i buketten????

förslag??

• mmmajzannn

vi komemr att ha vinrött, vitt och ljusrosa!

• zebban

Vi gifter oss den 27/8 och har Vinrött,cream och guld som våra färger.
    Är helnöjd, tycker det passar bra för årstiden.

• 3barnsbrud

Vi funderade på att ha vinrött och ljugult som färger, men en gul söt klänning till ett humant pris stod ej att finna till vår dotter. Färgerna blen istället mörk och ljuslila och det funkar tycker vi.

• ringbäraren

Teresan: Nu vet jag ju inte hur din bukett ser ut, men om man har ett par mindre blommor i vinrött som ett litet inslag i buketten, så har jag sett på en del andra buketter att de lagt en tunn guldtråd som slingrar sig runt hela buketten. Jätteläckert tycker jag!

• Teresan

ringbäraren

jag har inte bestämt bukett än men det lät läckert har du förslag på blommor och vad ska an ha för andra blommor???

Svar på tråden vilka färger passar med vinrött??