• Bröllopstokiig

Jag fick precis 20 rosor skickade till jobbet!!!!

Jag måste ha världens underbaraste blivande make (fast så säger väl alla?)!!!! Alldeles nyss ringde de från receptionen och sa att de hade en överraskning åt mig. När jag gick ner låg där en bukett med 20 långskaftade rosor, 10 röda och 10 rosa, från min älskade underbare blivande man! Idag är det två år sedan vi förlovade oss vilket jag givetvis glömt bort men honom kan man verkligen lita på i alla lägen. Gud, vad jag älskar honom!

Men nu behöver jag er hjälp! Vad ska jag göra för att visa honom lika mycket kärlek tillbaka? Vi ska bort på middag ikväll så något ätbart fungerar inte och jag är rätt pank så billiga tips tages tacksamt emot.

Tralala, vad jag är glad!!!!

• Svar på tråden Jag fick precis 20 rosor skickade till jobbet!!!!
  • Bröllopstokiig

Åh så fint att få rosor av sin älsakde på jobbet. Kan se dig framför mig...
    Visst är det så att vi alla tycker att vår älskade är finast men detta visar ju att det finns fler härliga killar där ute som öppet visar sin kärlek o uppskattning- det är härligt! Om du är bra på att skriva kan du ju skriva en dikt,ett rim lr nått liknande som visar vad du känner m m.
    Lycka till

Linda

• Bröllopstokiig

Varför inte en härlig behandling hemma, t ex bubbelbad om ni har badkar, massage eller liknande. Lite då och då när andan faller på köper jag chokladhjärtan till min sambo eller kanske bara en liten lapp "jag älskar dig" eller liknande. Det behöver inte vara stort och dyrt!

• Bröllopstokiig

Oh, vad underbart. Kan tänka mig att du gick omkring med ett leende hela eftermiddan'. Hoppas du lyckades komma pa nagot till slut.

• Bröllopstokiig

Harligt Sara!
    ASterigen tipsatr jag om "Du ar Bast boken"- fungerar brilliant och hojer sjalvkanslan med jamna mellanrum!
    1.Kop en rod bok
    2. Skriv en intro. om vad den ar till for, dvs forklara for Fredrik att han ar basta killen i varlden for olika saker han ar/gor/sager mm.
    3. Skriv en ny sida da och da, allra helst nar han minst anar det.

Hoppas ni hade en toppenkvall!
    Kram
    Cat

• Bröllopstokiig

Tack för tipsen! Sitter fortfarande med ett fånig leende på läpparna (för att inte tala om hur lycklig jag blev i morse när jag kom ut ur sovrummet och såg min fantastiska bukett på hallbordet!). Det slutade med att han fick en flaska whiskey till samlingen samt biljetter till Spiderman. Jag tror ärligt talat att biljetterna till Spiderman (hans idol!) var den bästa presenten.

Cat, jag hade funderingar på att göra en 'Du är bäst'-bok men har kommit på att det får bli min morgongåva istället. Vi har visserligen bestämt att inte köpa några morgongåvor till varandra utan att shoppa på bröllopsresan, men en bäst-bok kostar ju ingenting så den räknar jag inte. Fast det kliade allt i fingrarna att göra en redan igår!

Kvällen blev förresten fantastisk....

• Bröllopstokiig

Fuskis...har försökt uppfostra min blivande med sådana saker men...nix! Det går bara inte!

Grattis och var rädd om honom!

• Bröllopstokiig

Myyysigt! Jag sitter här och stoltserar med nya fina örhängen som jag fick i fyraårig förlovningsdagpresent i morse! Han är underbar "den där"! :)

Svar på tråden Jag fick precis 20 rosor skickade till jobbet!!!!