• blackbride

van der nootska palatset?

Någon som har erfarenhet från det stället?
    Kollade på deras hemsida och det ser jättefint ut! Speciellt källarlokalen :)
    Skickade ett mail till dom och fick svar snabbt, pris för deras dyraste meny förslag (3 rätters), lokalhyra med dekorationer,dukning,personal + bar och dans efteråt är ca 750 kr/person, tycker det låter ganska billigt eftersom man får bar och dans

• Svar på tråden van der nootska palatset?
  • Jeppson

Van der Nootska är bra - ordnade ett bröllop till ett par kompisar där. Snygga lokaler. Men om du är mån om att få DINA önskemål igenom, så får du stå på dig - det är ganska lätt att de gör det som DOM tycker är bra.

Sen kan jag tillägga att två av 3 fick saker i maten som de inte tålde, och som vi varnat för (den ena var jag, så jag fick åka hem och kräkas efter maten). Det var tur som attan att den 3:e slapp, för han hade nog dött då...

Så otur med maten, som annars var bra, men är man bara med, och noggrannt talar om vad som gäller så är de bra.

Tänk på att det är ganska mörkt där inne. Och att det ibland är fler än ett bröllop samtidigt, vilket kan innebära att man delar garderob, toalett, och även den lilla innergården där de brukar ordna med skålar.

• blackbride

hmmm ok, låter ju inget vidare..
    Visste inte att man måste dela med andra gäster.. säger ju att lokalhyran ingår..

• Jeppson

Jo, men de har flera lokaler.
    Det var inte meningen att låta alltför negativ - över hela taget så var det faktiskt väldigt bra. Vi hade lite otur bara.

• förhoppningsis

har varit där men måste säga att det ser lite slitet ut, guldet flagnar från väggarna och den långa mattan i trappan är så sliten att det är hål i den... det syns inte när belysningen består av levande ljus men när man kollar på den på dagtid så... men i övrigt är det en mysig lokal å innergården är perfekt till fördrinken

Svar på tråden van der nootska palatset?