Orbitrek ???
Hej!
Jag undrar om det är någon som har provat Orbitrek från www.tvins.com ?? Funderar på att köpa den, men skulle vilja ha lite fördelar och nackdelar från andra.
Hej!
Jag undrar om det är någon som har provat Orbitrek från www.tvins.com ?? Funderar på att köpa den, men skulle vilja ha lite fördelar och nackdelar från andra.
Jag använder Abrevolutionizer från Tvins och jag rekommenderar den.. Har tänkt på att göra ett av rummen i lägenheten till gym och tänkte köpa en sån!
Hoppas det finns någon härinne som har en sådan som kan berätta lite!
SB_Helena: Jag köpte en Orbitrek för ca ett år sedan, och jag har fortfarande inte hittat några nackdelar med den! det är absolut väl investerade pengar tycker jag! den är väldigt behaglig att träna på (du kommer att förstå vad jag menar ) och framför allt, den ger resultat!!! Jag älskar den! Lycka till med maskinen om du köper den!
ringbäraren
Det låter ju kanon! Annars så brukar ju varor från tvshop inte vara så bra, om du förstår vad jag menar Bara den hyser sitt syfte, bränner kalorier i det här fallet. Jag har ett gymkort men ibland orkar man inte ta sig dit och då är det perfekt att ha en konditionsmaskin hemma.
Här har vi en till som gillar sin Orbitrek. Skonsam träning.
Jag har åxå en. Den hjälper verkligen till att ta bort fläsket!! Superbra e den! :)
Är den bättre än en motionscykel?
Hade själv en Orbitrek tidigare och tyckte att den var bra (tills den gick sönder) Med tanke på priset är det ett mycket bra köp :)