• kiddo

Frisyr för lockigt hår?

Börjar få lite lätt småpanik över vad jag ska hitta på med mitt ilsket lockiga hår på den stora dagen. Någon som är i min hårsituation (eller i någon annan) och som vill dela med sig av lite tips/ideer? Tror inte att jag vill sätta upp det dock, ialla fall inte hela barret:-. Skulle tycka det var lite kul att ha en sextiotalsfriss med typ halva håret uppsatt i en ganska hög frisyr och mycket lugg. Någon som vet var jag kan hitta bilder?

• Svar på tråden Frisyr för lockigt hår?
  • Stardrop

Plattong!!!Kan bli riktigt härligt att skapa frisyrer och uppsättningar efter en omgång med plattongen!

• sofia  aneleh

detta är inget svar på din fråga, jag ställer en egen: är det ofestligt att ha sitt lockiga hår öppet på sin bröllopsfest? jag passar inte i såna vackra frisyrer o håruppsättningar som många av er ska ha. går alltid med håret öppet eller enkel svans så det e kanske ganska alldagligt. ser jag bara trist ut om jag bara har håret öppet men kanske färgar och har nån hårinpackning innan så det blir mjukt och glansigt? tycker mina lockar är fina men vill inte se tråkig ut på mitt bröllop

Svar på tråden Frisyr för lockigt hår?