• mullig

Clip on extensions

Jag funderar pa att skaffa clip on hair extensions. jag har läst att man han ha dom i i ngra dagar innan man maste sätta om dem. det är ju sa himla billigt. är det non annan som har privat dem? är det dumt att ha dem om man vill ha har som ska sitta ett tag, inte bara en gang?

• Svar på tråden Clip on extensions
  • duschess

jag har!!!! och jag älskar dom!!! Köp köp köp!!!!=)

• duschess

satsa på äkta hår...
    köp tränser och clips. Klipp själ ut lagom stora bitar och sy på clipsen.

• Romjo

Får man undra vart ni köper dessa clip on´s?
    /Romjo

• majbrud2006

Jag är också nyfiken!!! :)
    Vill ha! Vill ha!

• majbrud2006

duschess, har du köpt dina fantastiska på happyhair???
    Å hur länge kan man ha dom i håret innan man tar ut dem?

• Strumpan.

På glitter har dom breda hårslingor i syntet som clipsar fast med spänne. Då blir håret tjockare.Jag köpte såna i blond färg och jag har brunt hår.Ser ut som coola slingor i Håret.
    Fast man kan INTE sova med dom.

• lullsan

Jag har köpt mina från happyhair, funkar perfekt! :) Trodde först inte på dom, för jag har tunt fint hår som brukar ha svårt att få hårspännen att fästa, men dom sitter verkligen som berget :)
    Köpte tränsar på safari i Göteborg och klippte i 5 cm bitar och sydde på. Satsa absolut på äkta hår, syntet tål ingen värme och krusar sig något ohyggligt direkt. Visst trasslar sig det mänskliga håret lite grann, och mer än vad ditt vanliga hår gör, men det går ju alltid borsta igenom ofta, eller hur? :)
    En natt kan jag sova med dom, sen på morgonen placerar jag om dom eller tar ur dom. Lycka till!

• bruden83

köpte på tradera...men var noga med nyansen.

• bruden83

jag har blont oäkta, men ser ut som äkta som jag inte längre behöver. Nån som är intresserad?

• mullig

Kan man inte ha i dom mer än 1 dag utan att man moste omplacera dem? är det jobbigt/svort att göra det själv? dom syns inte framifron? kan man sätta upp horet med dem? jag vill inte betala mer än 500kr för detta so jag ska nog satsa pa oäkta. är det verklige so dumt? hur länge kan man ha dem? finns det att köpa längre än 60cm nonstans? vill ha JÄTTE longt..:)

• bruden83

Alltså om man syr på clips på håret så är det jättelätt att ta i och ur....
    går på några sekunder om man har gjort det några ggr! Så på så sätt skadar du inte ditt egna hår=)

• dharma

Måste bara säga att på mig fastnade dem inte alls. Jag köpte 2 paket kanonfint hår i helt rätt nyans,..men clipsen sitter inte fast i håret och dessutom syns de igenom och ändå har jag tjockt hår..förstår inte hur det går ihop.
    tips?

Svar på tråden Clip on extensions