Finns det de som kommer tillbaka?
Hej,
Det verkar finnas många visa personer här. Jag skulle behöva litet tips i mitt ganska förvirrade tillstånd. Efter ett nästan 3 år långt förhållande där vi bestämt att vi skulle gifta oss och redan hade börjat försöka få barn lämnade min kille mig (sept förra året). Vi försökte ha kontakt efteråt, men jag var djupt sårad och han hade vänner och intressen som fullständigt tycktes dra honom i från mig. Jag vet att han fick panik och vi hade våra problem. Men precis som många andra så kunde jag känna att det här förhållandet var unikt. Vi delade en stor mängd intressen och kunde göra precis allt tillsammans. Allt från att plocka svamp till att festa tillsammans eller vara ute och jogga. Nu har vi inte haft kontakt på väldigt länge. Men inom loppet av ett par veckor har jag fått både ett sms och ett mail från honom. Han säger att han känner att han vill träffa mig igen (han avslutar för säkerhets skull med att säga: vill bara se hur det är med dig). Vad gör jag. Om ni aldrig har sett någon må dåligt så har ni inte sett mig under året. Det är tungt att gå från att tro att man är gravid till att någon lämnar en. Hur hanterar jag detta? Har inte svarat honom ännu. Vill inte stänga dörrar, men inte heller riva upp sår. Finns det förhållande som repat sig efter något sådant här?