• linalus

Billiga tyger i Göteborg? (igen)

Hej! Vet att jag sett flera trådar med bra tips på tygaffärer i GBG, men eftersom sökfunktionen FORTFARANDE inte funkar, så frågar jag igen! Söker tyg till min dotters näbbklänning, även dekorationer, typ små rosenknoppar som skall fästas på livet! Tack på förhand!

• Svar på tråden Billiga tyger i Göteborg? (igen)
  • Hejsan76

Gårda textil har fina billiga sidentyger.

• CTS

Har du tid tycker jag att du ska ta dig till Kinna och "skroten", bra mycket billigare på dom flesta tygerna än här i GBG. Tro mig jag har erfarenhet.

/ CTS

• augusti2006

Håller med CTS, där finns väldigt fina och billiga tyger, värt resan!

• gladhannapanna

Skroten är bäst! Men annars är Gårda Textil också ett bra alternativ! Om du ska ha siden är prisskillnaden inte så stor som på tex fina bomullstyger. Skroten har också ett mycket större utbud. Köpte gardintyg där i somras till vårt hus. För fina knappar mm finns Knappkarlsson, de har hur mycket som helst!

• Sara_the_star

Ni som rekommenderar skroten, finns det något telefonnummer eller adress till stället? Jag är virrig och virra runt i Kinna känns inte bra för mig så det skulle underlätta med adress. :D

• Merlin

Om du kan tänka dig att köra några mil så har "Ladan" i Vänersborg otroligt bra priser.

Svar på tråden Billiga tyger i Göteborg? (igen)