Vad kostardet att fixa naglarna??
Hur mycket kostar det att fixa till naglarna? Jag menar om jag vill ha lite förlängning och att de gör fransk manikyr eller målar dem..
Vad kostar ni på era naglar??
Hur mycket kostar det att fixa till naglarna? Jag menar om jag vill ha lite förlängning och att de gör fransk manikyr eller målar dem..
Vad kostar ni på era naglar??
Skiljer sig mycket på olika orter och salonger beroende på konkurens. Jag fixar mina naglar i Jakobsberg hos en underbar nagelteknolog. Det kostar 850:- första gången, sedan 350:- var tredje vecka. Fransk manekyr kostar 90:- extra. Men som sagt, det skiljer sig ganska mycket.
Det är bra att kolla upp referenser innan, om du vet någon som testat innan där. Jag har haft otur och gått till någon billig som filade bort mina nagelband och lite till. Blödde ganska rejält efteråt...
oj tycker det låter dyrt med 850:- jag gör mina för 400 kr i stan ... kolla i metro på tisdagar, Då annonserar de flesta nagelskulptörer....
är det någon som vet vad det kostar att göra fransk manikyr på redan befintliga (egna) naglar????
Tacksam för svar.
Pingla med en åsikt:
Jag läste att det kan gå på runt 100-300 kr beroende på var det är..
tack!
jag betalade 350kr för ett nytt sett och nu betalar jag 325kr var tredje vecka för uppfräschning....
Jag såg på tv att de gå på ca 100-400 men om du ska ha en spec kan det gå på runt 1000 :)
Jag gör mina hos en tjej på östermalm, endast 485:- för nytt set, med permanent fransk. Efter 3 veckor betalar jag 300 :-
Jag får jätte fina för bra pris! 850 :- för ett nytt set är ju för mycket.
Http://www.no-limits.se
Handvård...där hittar ni hennes nummer.
Ja, det var billigt må jag säga med era priser. Jag har ju iofs inte gjort nya naglar på två år, har nu bara förstärkning på mina egna. Var kostar det om ni måste fixa en nagel som gått av? Får ni betala extra då?
Jag vet att de är billiga inne i city pga all konkurens.
Annars skillde det ju inte så mycker på påfyllningarna. Så det är väl första besöket som skiljer mest, och ska man bara göra för en gång så förstår jag att man kollar på det.
Vad har ni för matrial då? Akryl brukar vara billigast. Finns ju många olika matrial och det kostar olika också. Jag kör med gele nu, har testat akryl och plast men gillar gelen bäst på mina naglar.
Jag får betala 650 ;- min blivande man 300;- för manikyr
6aug, vad skall din man göra för manikyr? JAg antar att det bara är inför bröllopet han fixar sina naglar på salong. Var det svårt att locka dit honom?
Puttar upp!
Där jag går, kostar alla material lika mycket tror jag.
Men tycker själv att gelé är bäst..hon använder något från USA som håller jätte bra (som akrylnaglar), av det jag har fått information.
Jag har skickat min man på manikyr också. Men min nageltjej tar 195:- bara
Ringde till ett ställe i Umeå..hon tog ca 300 för förlängning av naglarna och för förlängning + fransk manikyr strax över 500 kr
Finns ett bra ställe på vikingagatan som tar 545:-n för ett nytt set naglar, och fyllning kostar runt 395:- ....ja just det , det e gelé dom har där
Gelé är skonsamt. Välj det framför akryl. Glasfiber håller inte så bra!
Gjorde mina naglar hos www.no-limits.se
Hon är ju jätte duktig och BILLIG, aldrig att nån har tagit 195 :- för manikyr. Jag fick även naglarna lackade fransk!!!
Tack för tipsen!