• Liten Filur

Erfarenheter av Josefssons postorder?

Hallå!

Jag var som vanligt sen med att köpa bikini i år och när jag väl var ute i affärerna fanns det inte så mycket kvar. Jag hittade av en händelse både två bikinis och lite kläder på Josefssons hemsida som jag nu beställt. Det SÅG iallafall väldigt snyggt ut på bilderna och jag är förväntansfull...

Undrar bara vad ni tycker om kläder och bikinis från Josefssons?? Har själv aldrig beställt därifrån och jag kanske sitter och hoppas i onädan...

• Svar på tråden Erfarenheter av Josefssons postorder?
  • Brud -september

Jag beställer jämt från Josefssons, tycker att dom är jätte bra. Du behöver nog inte oroa dig. Har själv köpt min bikini där och är supernöjd!

• 3barnsbrud

Jag köpte faktiskt (Låter kanske lite tråkigt) mina kläder till bröllopsnatten via Josefssons. Jag kan rekomendera att ta en storlek mindre än vad du brukar ha på bh:n. Fast å andra sidan är det olika på olika märken'

• Elinore 23/9-06

jag köper jämt från josefssons... har nog aldrig blivit besviken..vad jag kan minnas iaf lycka till!

• JimmysVeronica

Josefsson är kanon!! beställer ofta därifrån!!! aldrig några krångel och dom håller lev datum mm...
    kanoon!!

• drea

Jag har också handlat mycket från Josefsson, men dessvärre är jag besviken på det mesta. Har köpt handdukar som var så fula (både i färg och kvalité) och en matta som var tunn som en filt. Köpte ett kokbok ställ som var felvinklat, man kunde inte läsa ur boken när den stod i stället. Kläderna är av ganska enkel kvalité, men man betalar ju för vad man får. Jag är dock nöjd med de gardiner jag köpt...

• amris

brukar vara nöjd med det jag beställer!

• SadPsychoBitch

Jag brukar handla alla mina kläder från Josefssons, och då fårstår du kanske att jag är nöjd med det.

För mig när jag beställer bh, så är det samma storlek jag har i vanliga fall.

MVH// Malin

• Liten Filur

Oj detta låter ju riktigt lovande! Väntar med spänning!

• Maya K

Josefson är bra.. de har produkter som motsvarar priset... alltså.. är det en handduk som kostar 9.90 så kan man inte kräva sp mkt.. det förstår ju vem som helst.. jag har faktiskt beställt bikinin därifrån och var super nöjd så du kommer att bli nöjd.. :)

• Liten Filur

ÅHH GUD VAD NÖJD JAG ÄR!!!!!!!

Beställde två bikinis som verkligen satt som "handen i handsken"! Det är verkligen perfekta!!! Övriga kläder var också jättefina. Bomullstopparna var liksom av lite tjockare kvalitet vilket jag är väldigt glad över. Känns hållbart och lyxigt! Så nöjd!!! Kram!

• raskan

Jag har super problem att hitta bikinis som sitter bra på mig men den jag köpte från josefssons satt perfekt
    Millan

Svar på tråden Erfarenheter av Josefssons postorder?