• lilabee

Var hyra buss för transport?

Hejsan,
    Jag behöver hjälp o tips av er som har ordnat transport åt era gäster. Var hyr man en buss, med chaufför, och vad kostar det? Kan man vända sig till SL, eller är det bara privata bolag som gör sånt? Är taxi ett alternativ? Jag vet inte hur många det blir, men kanske ett 30-tal.
    Tacksam för all hjälp!
    Hälsningar, Lilabee

• Svar på tråden Var hyra buss för transport?
  • lilabee

Tack, det ska jag kolla!
    /Lilabee

• Sarge

Jag har för mig att botkyrka taxi hyr ut bussar... !

• Mrs W 2b

Ekman buss, Westin buss, Connex, Busslink ar nagra fler forslag. For oss blir nog Westin buss sjalvskrivet om vi behover transportera vara gaster, med tanke pa blivande efternamnet, hihi...

• lilabee

Tack för alla förslag, toppen! Jag ska börja kolla runt.
    Mrs W 2b : bra urvalstaktik!

• Nosen*

Ja kolla med Busnet.se. Dom kan verkligen hitta billiga bussbolag. Vi fick ett pris på 1600:- och då har vi 45 gäster som åker med.

• Mamita

Hej.
    vi tog ellenius buss i märta och de tar 1250 kr för 45 personer från kyrka till festplats ca 1,5 mil.
    man får nog plats med flera i bussen m man vill tills amma pris.
    Mamita

• lilabee

Hej alla, Och tack för hjälpen! Jag har kontaktat lite olika bolag, och de är faktiskt rätt lika i pris. Däremot hade jag (knäpp som man är) inte tänkt på sträckan, vi ska åka från Stockholm (city) till Färingsö, viket väl är ca 5 mil, så det blir ca 4500 Tur och retur. Lite dyrare än jag hoppats, men vad kan man göra!
    /Lilabee

Svar på tråden Var hyra buss för transport?