• beppelina

Rånäs slott?

Är det någon som haft eller ska ha bröllop på Rånäs slott?

• Svar på tråden Rånäs slott?
  • lill mama

Undrar också. Någon som vet? Hemsidan ser fin ut. Vi funderar på att kanske gifta oss där. Men skulle vilja höra om andras erfarenheter av slottet.

• 11 juni 2005

Vi hade inte bröllopsfesten där men maken och jag var där på en romantisk weekend i våras. Vad kan jag säga - bästa hittills (och vi är ganska "duktiga" på att unna oss weekends).

Vi spelade biljard över varsin kopp kaffe, drack gott vin (ett Condrieuvin där var väl värt en resa) och mådde allmänt som kungar.

Hela omgivningen känns LYXIG och personalen var omtänksam.

• Jämtlandstaus

jag har också varit där på en romantisk weekend, och det var verkligen bra. väldigt bra mat, trevlig personal, och jättefina lokaler.

när vi var där så var det ett par som gifte sig där, och hade ett litet bröllop med nära familjen, kanske 10 pers, och alla bodde över där, och fick middagen i en privat matsal. jättehärligt :)

• Tigger

Hej!

Vi hade vårt bröllop där i februari i år. Jag kan ärligt säga att allt var perfekt. Maten var mycket lovordad, servicen jättebra och personalen mycket tillmötesgående. Vi hade alla gäster sovandes över och personalen hjälpte till med bl.a. att dela ut gåvor på alla rum under middagen. Frukostbuffén var också jättebra. Hela slottet är jättefint och rumfördelningen fungerar för allt som liveband, bar etc. Åk dit och kolla, för de är jättetrevliga. Självklart är det ganska dyrt där men jag tror inte att vi skulle kunna ha hittat ett bättre ställe i Sverige faktiskt. Hojta om ni har frågor!

kram Tigger

Svar på tråden Rånäs slott?