• Sofia Scarpia

    Varför så mycket gnäll mot varandra här på BT?

    Varför är det så många som spyr galla på varandra här? Är det inte ett lyckligt tillstånd att vara i, blivande brud eller brudgum?

    Jag blir så trött på alla som "hoppar på" andra BT-användare för olika banala saker, och kallar varandra för "simpel sjuksköterska" "tokskallar" etc bara för att man råkar vädra sina erfarenheter.

    Livet har ingen absolut sanning. Alla människor har värdefulla och viktiga erfarenheter att komma med.

    Varför all denna surhet? Ingen av oss skulle väl prata så här med varandra på ett fik?

    Kom i håg, vi är alla levande människor.

  • Svar på tråden Varför så mycket gnäll mot varandra här på BT?
  • Bebbsen05

    Har märkt att en del blir sura om man inte valt samma saker som de gjort ;)

  • K.C

    bra skrivet!

    Har nån verkligen kallat någon annan för simpel sjuksköterska?? Helt ofattbart!

  • HippKarin

    Håller oxå med! Här försöker vi peppa och hjälpa varandra tycker jag. De med negativ attityd som bara klankar kan fotrsätta med sin vuxenmobbing på annat håll!

  • Sofia Scarpia

    HippKarin; VUXENMOBBING är just vad det är! Det är rent så att man borde anmäla inläggen, ibland.

    Kul att ni stödjer mig!

  • K.C

    jag blir helt chockad... eller egentligen blir jag nog inte det, fest jag har varit brota ett tag, så jag hade nog glömt hur det kan bli här... så synd...

  • Sana

    Otroligt bra skrivet, har tänkt det du skrev många gånger.

    Vi är alla olika och tycker olika saker. Men vissa har väldigt svårt att acceptera det, hakar upp sig på små saker.

    Trevlig sommar

  • Ellte

    Jag håller med... Fattar inte hur vissa uppför sig bara för att det är ett internetforum. Jag debatterar och diskuterar mycket och ofta här på BT (no SHIT??? ;)) och blir ofta förvånad över vad folk KRÄKS ut...som om de inte fattar att det faktiskt är människor på andra sidan sajbörspäjset.

    Visst går vågorna höga i många debatter men klarar man inte att hålla sig på en saklig nivå borde man hålla sig utanför...

    Undrar precis som ni om vissa verkligen skulle spottat ut samma repliker om vi alla satt vid ett bord och såg varann i ögonen...

  • Gabbies

    Jag kan inte förstå hur vuxna kan ha så svårt med respekt... Är inte det nåt man lär sig redan som barn?

  • snartgift

    Vissa skriver ju bara en massa skit för att provocera fram bråk här på BT. Hade kunnat skriva några användarnamn här som jag har sett göra det många gånger.

    Det är bara att strunta i de inläggen men ibland är det j*****t svårt.

    Personliga påhopp är inte kul.

  • sallie

    Tråkigt när folk är elaka mot varandra. Det som är så bra med bröllopstorget är just att man kan utbyta erfarenheter av varandra, dela med sig av tips och ideér. Det bästa är att man är så många här och att man får så olika svar - alltid är det något som passar. Vi är alla olika -unika!

  • Sofia Scarpia

    Vad om man anmälde alla otrevliga inlägg till Patrik? Vore det att gå för långt? Eller vore det en vink till dessa personer att vi inte vill ha det så här längre? Om man skulle göra så måste nog många göra det. Räcker inte om bara lilla jag står bak.....

  • K.C

    jag har anmält några inlägg där jag tyckt folk gått alldeles för långt, men jag har liksom inte hört att nåt hänt sen..

  • snartgift

    Blir en person avstängd om de fått ett visst antal inlägg anmälda?

    Bara att logga in med ett nytt nick i o f sig men ändå.

  • Sofia Scarpia

    Vet ej om de blir avstängda, men tillsagda, vore bra!

  • Ellte

    Jo jag tror man blir avstängd efter tre varningar... Vet att några stycken faktiskt blev avstängda för några år sedan. De har antingen inte kommit tillbaka eller faktiskt FATTAT piken och skärpt sig ;)

  • Sofia Scarpia

    Jättebra om vi kunde få bort lite gnäll. Å, vad roligt det skulle vara!

Svar på tråden Varför så mycket gnäll mot varandra här på BT?