Nagelförlängning i Kalmar
Nån som har tips på bra ställen som gör nagelförlängningar i Kalmar?
Gärna till bra pris!
Nån som har tips på bra ställen som gör nagelförlängningar i Kalmar?
Gärna till bra pris!
puffar upp!
Nån?
Jag har hört att Dinas borta vid polishuset ska vara himla bra och inte alltför dyr..
Gå inte till parfumegarden, har själv varit och gjort mina naglar där och jag blev missnöjd både med resultatet och med bemötandet...
Jag fixar mina själv, har allt material hemma men om du vill gå till någon så finns det en i Lindsdal på Hårtrollet hon är superbra och jättenoga, väldigt duktig på att fixa dekoration också.
Lycka till!!
....jag håller med brud2006, gå inte till parfumegarden....ha hört att dom är såååå slarviga, hade en kompis som gick dit och det bara sprack.
Ikosi, vet du vad hon tar för en nagelförlängning på hårtrollet??
Ikosi: glömde ju också fråga, var du köper ditt material till dina naglar... har egna "salongstippar" hemma och tänkte att man kanske kan underhålla naglarna själv sen så slipper man gå på DYRA återbesök.... *snål*
Jag är oxå snåååål, det är ju hur lätt som helst att fixa det och bra blir det oxå.
fixar naglar på mina kompisar ibland och på mamma och dom blir helnöjda.
Jag köper allt material på Åhléns där har dom allt. Hårtrollet tror jag tar runt 500 för ett sett, lite osäker men där runt iallafall.
Jag har gått så många år till en som gjort mina naglar så man har ju lärt sig av henne...hihihi
Tack för tips! Finns det nåt mer som ligger inne i centrum?
puffar